Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside til mit tøjfirma

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg har fornyligt opstartet tøjfirma med produktion i Vietnam... Dertil mangler jeg en smart hjemmeside! Har selv lavet en meget skrabet udgave i Frontpage (www.dasilvadk.dk), da jeg desværre ikke er den store haj til den slags! Hvad vil en simpel hjemmeside uden webshop el. lign. ca. koste? Selve opbygningen skal være ligesom den jeg har på nuværence tidspunkt, dvs.MEGET enkel, med en side om kollektion, forhandlere og om virksomheden, men den må meget gerne have et langt fede design... Har fundet et par sider til inspiration --> www.tabustore.dk, www.butler.dk og www.suit.dk

 Nogen der kan hjælpe?

 

// Mvh. Christian da Silva Wendelbo, Da Silva

 

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kans sætte en sådan side op for dig i en CMS så du nemt og hurtigt selv kan redigere på din hjemmeside.

Prisen vil være omking kr 4000,00 givet ud fra den foreløbige beskrivelse. Jeg kan designe fra bunden eller tage udgangspunkt i det du allerede har.

Kasper Gadensgaard

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan lave noget som disse her:

www.whatscooking.dk
www.gastrodenmark.com/demo
www.povlbalslev.dk/test

(naturligvis kan jeg lave meget andet, men de er mest flashy)

De er lavet således at teksterne kan rettes af ejeren selv. I gastrodenmark er endda bylinen (den lige under titlen) mulig at rette for ejeren selv. På den måde kan alle former for tekst rettes, selvom det er simpelt at sætte op. På gastrodenmark er billederne under hver enkelt restaurant også udskiftelige for kunden selv. Systemet er ikke avanceret men til gengældt hurtigt at lave.

Ud fra det du dér beskriver, vil jeg give dig et tilbud på en website for 8.000, alt inklusive, HVIS:
1) du selv leverer billeder og tekster
2) vi kan være færdige inden jul.
3) halvdelen af beløbet betales "forud" = efter at du har godkendt mit designforslag.
4) jeg diskret må sætte mit navn på forneden. ("Design af Mikkel")

Mit design vil indbefatte:
*) slideshow af produkter
*) animerede menuknapper
*) logo og visitkort i kvalitet der er klar til trykning
*) udlevering af samtlige filer efter færdiggørelse - på den måde "fanges" du ikke i et afhængighedsforhold, sådan som andre webdesignere og grafikere desværre praktiserer.

Hvis du skulle være interesseret, kan du skrive til mig på emailtilmikkel@yahoo.dk

Venligst

Mikkel

 

PS. mine tidligere kunder har følgende at sige om mig:

Per fra www.whatscooking.dk "Mikkel har stået for design, text samt alt andet undtaget fotos & madlavningen til min hjemmeside. Det har han gjort til min fulde tilfredshed og jeg har ikke hørt andet end meget positive vendinger om min hjemmeside. Alle har synes den var både meget smuk men også meget æstetisk.
Selve samarbejdet har også været en stor fornøjelse da Mikkel er et meget festlig og for mig et meget anderledes menneske at arbejde sammen med."

Rasmus Amdi, www.gastrodenmark.com/demo siger: " Man kan sige at Mikkels stærke og svage side er, at han er en nørd! Han involverer sig selv meget i de projekter han deltager i, og som iværksætter kan det til tider være lidt irriterende at få råd fra IT fyren i hvordan og hvorledes man skal tackle de forskellige situationer. Selvfølgelig er det fordi Mikkel er utroligt dygtig og videbegærlig på sit område, og man kan derfor bruge ham ikke bare som IT-mand, men også som sparringspartner."

Pia Mariah, www.hjertetshave.dk : "Mikkel arbejder meget kreativt med de opgaver og udfordringer jeg kommer med, og er rigtig god til at forstå og lytte til, hvad det er jeg ønsker min hjemmeside skal indeholde." og "Mine besøgende på hjemmesiden, føler det er nemt at finde rundt til de relevante sites, og synes rigtig godt om designet."

Gitte MIller, www.millerquest.dk : "Han har med hård, provokerende, diskuterende, lyttende og hjælpende hånd styret hele processen fra de første spæde tanker til den færdige historie – simpelthen fra A-Z! Det har været en spændende og givende proces, hvor min virksomhed er blevet mere skarp i  kernen. Her har Mikkels mange gode spørgsmål været væsentlig kilde til at få styr på både nye og gamle tanker."

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne lige nævne en tøjbutik jeg er igang med på www.maxfashion.dk . Det er selvfølgelig ikke et design i den stil jeg havde tænkt mig til dig men siden har nogle af de elementer du efterspørger.

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian,

Kig venligst forbi www.bannersalg.dk

Hvis du kan lide vores stil, kan vi finde en god pris til dig.

Du kan finde mine kontaktinfo på bannersalg.dk

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra København
Tilmeldt 6. Dec 07
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Jeg er meget nysgerrig efter at vide, hvorfor du ikke er interesseret i at få siden som en webshop? Indifferent

God weekend Smile

Vh Joel 

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Joel H: Det er jo rimeligt klart hvis du ser på hans side - Han har links til forhandlere derpå og vil ikke i konflikt med forhandlere da han er ny på markedet vil mange nok fravælge hans produkter hvis han selv har direkte selv.

Fra København
Tilmeldt 6. Dec 07
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Ronnikc:

Nej, han har en side, der hedder "forhandlere", men der er ingen links på. Så har han overhovedet nogle forhandlere endnu? Smile

Og jeg er ikke enig i at man ikke kan sælge sine varer via en webshop, fordi man har aftaler med forhandlere.
Man kan jo blot give kunden muligheden for enten at købe i webshoppen eller i en forhandler i nærheden af kunden.
Det giver kunden flere muligheder og dermed er der, for firmaet, større sandsynlighed for at hive et salg hjem.

Jeg kan godt se at der kan være visse ulemper ved at kunden har mulighed for at købe direkte i webshoppen, fremfor at skulle ned i en forretning, men jeg kan se mindst ligeså mange fordele.

Det vil, som du selv siger, kunne forårsage en konflikt mellem firma og forhandlere, men som jeg kan forstå på ham, så er firmaet nystartet og hvis der ikke er forhandlere endnu, så er der jo god mulighed for at gøre forhandlere opmærksom på at kunden kan handle direkte via nettet. Altså lade det indgå i aftalen.

Eller er jeg fuuuldstændig væk? Big Smile

Vh Joel 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarene! Jeg efterspurgte kun en ca. pris, men har ca. fået 40 henvendelser, hvor prisen svinger lige fra 4000 - 15.000 kr. ;) Jeg vil overveje en ny hjemmeside i det nye år - nu skal jeg først have solgt mine t-shirts! 

Joel --> Tjah... Ved ikke om du er helt væk ;) Meen... Har en række aftaler fra januar af, hvor jeg får mine første t-shirts hjem & derved har jeg ikke kunnet præsentere et færdigt produkt hidtil - af samme årsag er der endnu ikke forhandlere på siden endnu (det kommer der ;) ! Desuden kom hjemmesiden først op at køre for 1 uge siden...

Ang. webshop er dette slet ikke relevant, da mange af de butikker, som jeg håber på at kunne afsætte mine produkter til, slet ikke vil finde sig i jeg selv sælger mine t-shirts via en webshop. Meningen er nok at gøre min kollektion lidt unik & ikke alt for tilgængelig - den skal derfor kun kunne købes i super fede butikker ;) Hvis min plan mislykkes vil jeg da overveje en webshop!

 

// Christian da Silva Wendelbo

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil også lige byde ind. Jeg har designet http://www.garodkin.dk/ (og arbejder stadig løbende på den) - dét er ihvertfald en tøjbutik.. Jeg har stået for layout, grafik og implementering af flashgrafikken osv..

Jeg skal også sige, at kan ikke tilbyde nogen smarte systemer, da jeg ikke er programmør :)

 Hilsen David

-

 

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)