Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Om at starte en Instagram virksomhed

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 24. Jun 15
Indlæg ialt: 12
Fra  VegBeauty Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer. :) 
Jeg har i noget tid tænkt meget over at starte at sælge ud på Instragram. Jeg er 17 og skal nu op i 2.g, og selvom jeg har et arbejde ved siden af, er det netop ikke nok for mig, til at kunne økonomisk støtte mig selv op til et web-shop, betalingssytem som Paypal osv, så derfor vil jeg gerne starte ud småt, og se om jeg på tidspunkt ville kunne have muligheden til at vokse op, da dette har været min drøm længe. 
Jeg må jo starte et sted. 
Så derfor er jeg kommet frem til ideen af at sælge smykker på Instagram, hvor disse ville blive betalt over MobilePay. Ideen er at købe nogle billige smykker i udlandet (i EU) og sælge dem videre her, imens jeg også kan have tid og spare penge til at evt rykke mig op fra smykker til tøj. Drømmen er netop at nå et sted hvor jeg ikke længere tøj og smykker, men et feminint og glamourøs livsstil på et godt organiseret webshop, da jeg synes der findes for få af den stil her i Danmark.
Da jeg så kun har boet i Danmark i 4 år, har jeg nemlig ikke styr på regler omkring import og videre salg af det, og jeg kan ikke helt finde ud af om min ide overhovedet ville være lovlig? For hvis det ikke er, skal jeg nok til at finde på noget andet.
Jeg har gjort mig nogle ideer om f eks at reklamere og for at øge salget, og hvis det nu bliver til noget og det går opad, har jeg tænkt mig at søge efter leverandører, men indtil videre leder jeg efter nogle råd omkring min idé, for at se om det overhovedet kunne have noget potentiale.

Håber der er en der kan hjælpe.

Med venlig hilsen

Daiana 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)