Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Restpartier, hvem ved hvordan man finder dem indenfor alt andet end tøj og smykker!!!!!!!!!!

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mangler nogen der ved lidt om hvor jeg finder nogen varepartier indenfor biltilbehør og værktøjsartikler, det kan næsten være alt mellem himmel og jord,,,,,dog ikke tøj og smykker da alle handler med det.

Jeg er både interesseret i kvalitets og kvantitets varer,,,,der skal være for enhver pengepung i den shop som jeg har tænkt mig at starte.

 Håber virkeligt der er nogen der kan hjælpe mig da jeg mangler at komme igang.....

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Start på QXL :)

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Veflinge
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

og fortsæt på ebay.com :)

Med Venlig hilsen Jens - Jelling.it
Tilmeldt 6. Dec 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, der finder du bare fuskerne...he he (Er du forberedt på 50% tab er E-bay dog fint!;)

DAM

Handelspladsen.dk

Er osse et Aktionshus, men navnet er sku smuttet, prøv evt. at google en Flowtester feks. plejer så at dukke op...;)

Tilmeldt 23. Feb 07
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Har handlet rigtig mange varepartier gennem tiden.

 

Det bedste får du ved finde en niche som du gerne vil være god til.

 

Så kontakter du eksisterende leverandører til den niche og høre hvad der har på lager som de gerne vil af med. Nedskrevne varer osv.

 

At handle med varer partier kan være en rigtig god forretning. Men som alt andet kræver det tid alt lære. Og i starten kommer man ofte til at forkøbe sig. Man brænder inde med nogle som man var sikke på man sagtens kunne sælge.

 

Lige et godt råd pas rigtig godt på dine penge, der findes en del personer i den branche for hvem du er næste måneds ”nemme husleje”.

Rasmus

Tilmeldt 26. Dec 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 08:28
Hvor mange stjerner giver du? :

 Pænt goddag.

jeg har et firma på Filippinerne, og har rigitg gode kontakter til lige præcis tøj og smykker, så giv mig en pris pr. unit og hvilke vare typer ,samt navne og typer på de smykker du vil have.

Michael

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

hvis du stadig leder efter restpartier, kan du lige smide mig en PM, jeg har en del forskellige sjove ting.

Primært indenfor legetøj, lys, kuglepenne og lignende.

Tilmeldt 25. Sep 07
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ligger også inde med en del varerpartier til billige penge..

 

Mvh Christian Holm

Fra 6000 Kolding
Tilmeldt 26. Mar 08
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Vi har rigtig meget "mellem himmel og jord" - du er meget velkommen til at kontakte os for nærmere aftale og besigtigelse

- da vi skal af vort bestående varelager i løbet af kort tid gives meget gode priser lige nuWink

Venlig hilsen Annette & Jan

Fra Vejle
Tilmeldt 1. Jan 07
Indlæg ialt: 204
Fra  https://webpakkeriet.dk/ Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Jeg har en del forskellige varer. Strømper, batterier bordfodbold,poolborde vin m.m.

 

Hører gerne fra dig eller andre der kan være interesseret i et parti.

 

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)