Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nu er de fleste små rettelser kommet til

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Tommerup St.
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :


ser rigtig godt ud.   Dog ville jeg nok udvide sitet så det fylder hele skærmen. 

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Ked af at sige det, men kan ikke lide dine skygger på teksten... det ser bare snavset ud....Tongue Tied

Jeg gjorde mig også engang meget i skygger, der skulle skygger på alt. men har ændret holdning til det, og kan som regel ikke lide det, med mindre det er en svag skygge på et logo... ikke på alt muligt andet...

 

 

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 08:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan egentlig godt lide at der er små billeder ved linket til de forskellige grupper i din menu... men omvendt kan jeg ikke lide, at jeg overhovedet ikke kan se hvad det er... derfor ville jeg skrotte dem hvis jeg var dig...

måske lige give "vilkår" og de andre sider en overskrift der skiller sig ud...

Fra Veflinge
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Sitet er meget kompakt, jeg ville nok udvide der 100px det vil give meget mere luft.

Omkring betalingskorttyper er der en fed blå ramme - er det meningen? - faktisk ser det ud til at omkring alle dine billedlinks er der rammer.

Jeg syntes din menu med billeder fra de enkelte kategorier er et rigtigt godt friskt pust på siden :)

Nyhed og tilbudspunkter er tomme.

Ud over dette er siden fin :)

 

Med Venlig hilsen Jens - Jelling.it
Fra Tommerup St.
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for responsen indtil videre, der er lidt flere små ændringer i forhold til nogen af de ting der er skrevet.

MVH Harthin Teamet

Fra Tommerup St.
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er der kommet nyheder til også. vi arbejder stadig på at få lavet tilbudene, så de er på vej

 

MVH Harthin Teamet

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Du stillede samme spørgsmål for en måned siden - og skal jeg tegne det lidt op, vil jeg sige at du ingen rettelser af nævneværdig karakter har foretaget. Jeg er ærlig.

jeg foreslog dig selv følgende:

Angiv ikke et givent produkt i forskellige størrelser, men lad hellere de enkelte størrelser og billeder af produktets forskellige "versioner" og farver fremgå af den specifikke produktside. (I stedet for "vanter hvid 3 år", "vanter hvid 4 år", "vanter hvid 6-8 år" bliver det til "Vanter til børn" som derefter linker til "vælg størrelse og farve"-siden der evt. har billeder af de forskellige farver)

produktbillederne på forsiden bør A) ikke have tekst tværs ind over og B ikke have kreditkortsymboler på sig, C) for halskædens vedkommende vises meget tættere på og for tøndernes vedkommende vises i brug.  

At produkter vises i brug er en af mine kæpheste - og det er så nemt at lave - og det virker så uendeligt meget bedre! For tøndernes vedkommende, hiv én ud i haven, fyld den med varmt vand og fotografér et barn der "vinterbader" i den. (for i forhandler vel de der træbadekar der er trendy for tiden, ikke? IKKE?) I baggrunden står en anden tønde med blomster i. For de overdrevet numerisk forekommende vanter kunne der tages billeder af unger der leger med vanterne på eller et træt barn der holder en voksen i hånden - vanterne hænger i en snor om halsen.
Det er så nemt at lave, virker så meget bedre, sælger så meget mere!

Noget der er ret katastrofalt - i mine øjne - er at i har så gode muligheder for at anlægge et "univers" , men ikke udnytter det. (selvom i kalder det "..en verden af..", så i er jo på færten af det men kan ikke realisere det)
Begrebet "nordisk brugskunst", jeres varer (træspande, vanter, naturmotiver og naturmaterialer, etc.), navnet, antydningen af forsidebillede, etc, alt peger i en bestemt retning: en romantisering af en fiktiv vikingetid parrallel til vor egen nutid.
 Men i understreger og opretholder ikke denne retning, dette univers!
I glemmer at jeres kunder ikke køber jeres vare, de køber sig en aktie i jeres univers!!!

Ting der ikke understøtter universet:

1) logotekst med "almindelige" bogstaver. Erstat med rune-lignende bogstaver, alternativt med håndskrift.

2) produkter som "friend"halskæderne (varenummer MJ103/4) med asiatiske tegn - erstat med halskæder med rune symboler eller andre nordike ditto. Korset er okay da det er med i universet, de nederste halskæder ligeså.

3) Den kliniske opstilling af produkter, ofte fotograferet i stærkt blitzlys. Erstat med produkterne i brugssituationer, gerne sammen: eks. vanter med is på ved siden af lerkrus med skoldhed kakao, etc.  

4) logobillede med et sølle grantræ i dårlig kvalitet. Erstat med snedækkede vidder, i baggrunden ses en træhytte, i forgrunden en træstub med økse i. Da dette nemt kan sammensættes af en photoshopper, skal de snedækkede vidder om sommeren erstattes af græsmark. Samme motiv, to sæsoner. pointen er at billedet skal opsummere universet: sne, træhytter, skov, håndværk, hårdst manuelt arbejde, natur, etc.

5) de kliniske produktbeskrivelser - ovenikøbet med fokus på producenten og ikke på universet.

Istedet for at skrive :"Blomstertønde: god til forskellige blomster eller til en anderledes juledekoration.
Nu også i Danmark. Håndlavede i egetræ, velegnede både til udendørs og indendørs brug, skal dog overflade behandles med olie, for bedre holdbarhed, hvis de skal stå udendørs. Begrænset varelager
"..
(nuværende produktbeskrivelse for varenummer VT04)

skriv da i stedet: "Vore forfædre kendte tøndens værdi og robusthed, og opbevarede og fragtede næsten alt på denne måde. Harthins snedker har netop færdiggjort disse små tøndebunde af egetræ, kun 11x40cm - og dét med samme flid og dygtighed som sine forgængere. Derfor har vi ikke så mange at sælge, men vi lover dig at de få vi har, vil tjene deres nye ejere trofast - specielt hvis tønderne gives et lag olie inden brug." 
Brug et ældgammelt nordisk ord i stedet for "snedkeren", eller brug et nuværende islandsk ord for samme, så universet overholdes.
Bemærk hvordan stilen skaber og understøtter "universet" samtidig med at de samme informationer videregives - med et lag sukker ovenpå ganske vidst.

Så kom nu ind i kampen og juster på det skøre skelet istedet for som indtil blot tilretning af kosmetiske ligegyldigheder. Harthin har SÅ meget potentiale for at være SÅ meget bedre.

Mikkel

 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)