Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad hvis skylder bliver ved at nægte?

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,2 stjerner givet af 5 person

Lundsby:

Anders B.:
Og jeg vil sgu hellere scale up til at tjene 200.000 mere på en måned, end jeg vil have 50.000 fra en eller anden dude.

Gætter jeg rigtigt hvis jeg gætter på, at du hverken har prøvet at sende nogen til inkasso eller at tjene 200.000 mere på en måned?

Det tager relativt lidt, at ens tid at sende nogle til en inkasso, jeg har selv været med til det en del gange, så længe der er ikke gjort er indsigelse har jeg ikke oplevet, at det tog over 5 timer. Inddrivelsesprocenten var omkring 90%. Hvis vi siger, at gælden er på 50K, så svarer det til at man laver 45K på 5 timer. Det er 9.000 kr. i timen, uden at forklejne trådstarters forretning, så tror jeg ikke at han normalt laver mere end 9.000 kr. i timen.

Hvis han ikke tjener 9.000 i timen så må han seriøst til at scale up :-)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders B.:

Ahahahha, alt den hate <3

Det jeg mente med hvad jeg sagde var bare at det nogle gange kan være dumt at blive ved med at bruge tid på at få en til at betale, fordi man så kan få fokus væk fra at tjene flere penge.. Og jeg vil sgu hellere scale up til at tjene 200.000 mere på en måned, end jeg vil have 50.000 fra en eller anden dude.

CoolBig Smile

Hate? Jeg tror mere det er realisme...

Hvis det er så let at tjene penge, hvorfor så nøjes med 200.000 kr? Hvorfor ikke scale seriøst op? Altså op i et niveau, hvor det for alvor bliver sjovt?

Sidst jeg havde en sag, kostede det mig 3.000 kr i advokatomkostninger i en sag til 60.000 kr. Og det er vel at mærke min advokat fra Lund Elmer Sandager, som ikke just er de billigste i branchen. Og kunden betalte efterfølgende pengene + sagsomkostningerne. Tidsforbruget fra min side var ca 1 time. Dvs timelønnen var på 60.000 kr + renter + det løse, se det kalder jeg at scale up Wink

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 20. Sep 11
Indlæg ialt: 106
Fra  I and the father are ONE Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Jeg har en ven (ikke mig jeg har aldrig lånt penge, men stadig mener folk self at jeg skylder dem noget hahahaha) som lånte ca 50k nu siger de han skylder 500k. Det er præcis hvad der er galt med vores samfund, at folk bare siger du har ikke betalt så nu skylder du mig 10x igen af hvad du lånte.

Hvis du prøver at sætte mig i RKI skal jeg nok også begynde at sende dig mærkelige regninger for at spilde min tid.

F.eks du spildte lige min tid, så jeg gav dit firma 1 stjerne på trustpilot, vil du nu sende mig en regning? 

Fra Odense
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 435
Fra  DEBEO.dk Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :

SteffanMax:

Jeg har en ven (ikke mig jeg har aldrig lånt penge, men stadig mener folk self at jeg skylder dem noget hahahaha) som lånte ca 50k nu siger de han skylder 500k. Det er præcis hvad der er galt med vores samfund, at folk bare siger du har ikke betalt så nu skylder du mig 10x igen af hvad du lånte.

Hvis du prøver at sætte mig i RKI skal jeg nok også begynde at sende dig mærkelige regninger for at spilde min tid.

F.eks du spildte lige min tid, så jeg gav dit firma 1 stjerne på trustpilot, vil du nu sende mig en regning? 



Ja, det kan godt blive vanvittige beløb der opkræves.
Dog har jeg kun lagt 2 gange 100krs rykkergebyrer på. - Resten vil være advokatens omkostninger.

Alle vores drømme kan gå i opfyldelse, hvis vi har modet til at følge dem!

Tilmeldt 20. Feb 14
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

SteffanMax:

Jeg har en ven (ikke mig jeg har aldrig lånt penge, men stadig mener folk self at jeg skylder dem noget hahahaha) som lånte ca 50k nu siger de han skylder 500k. Det er præcis hvad der er galt med vores samfund, at folk bare siger du har ikke betalt så nu skylder du mig 10x igen af hvad du lånte.

Hvis du prøver at sætte mig i RKI skal jeg nok også begynde at sende dig mærkelige regninger for at spilde min tid.

F.eks du spildte lige min tid, så jeg gav dit firma 1 stjerne på trustpilot, vil du nu sende mig en regning? 

For det første er der ingen, der tvinger folk til at låne penge. For det andet læser man vel, hvad man skriver under på???

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

SteffanMax:

Jeg har en ven (ikke mig jeg har aldrig lånt penge, men stadig mener folk self at jeg skylder dem noget hahahaha) som lånte ca 50k nu siger de han skylder 500k. Det er præcis hvad der er galt med vores samfund, at folk bare siger du har ikke betalt så nu skylder du mig 10x igen af hvad du lånte.

Hvis du prøver at sætte mig i RKI skal jeg nok også begynde at sende dig mærkelige regninger for at spilde min tid.

F.eks du spildte lige min tid, så jeg gav dit firma 1 stjerne på trustpilot, vil du nu sende mig en regning? 

Altså sådan nogle "rockerlån", hvor renterne er fuldstændig absurte, de holder hverken i retten eller andre steder... Men når man låner af denne type personer, så kender man typisk også vilkårene på forhånd...

Og at sende regninger for at spilde folks tid, held og lykke med at vinde dem ved en domstol, når modparten afviser kravet...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Odense
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 435
Fra  DEBEO.dk Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

SteffanMax:


F.eks du spildte lige min tid, så jeg gav dit firma 1 stjerne på trustpilot, vil du nu sende mig en regning? 



Ja, jeg så godt den 1-stjernede anmeldelse.. Jeg kan ikke rigtigt se hvad jeg har gjort dig.. Eller hvad mit mellemværende mellem mig og en kunde har, gør, at du føler dig berettiget til at skrive den anmeldelse?

Vi har intet med hinanden og gøre, og du har aldrig handlet med min virksomehed.. - Så heldigvis bliver den anmeldelse fjernet af Trustpilot..

Alle vores drømme kan gå i opfyldelse, hvis vi har modet til at følge dem!

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)