Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes i om vores webshop

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 6. Dec 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 03:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, vi er 2 fyre som har startet www.menscollection.dk, Vi har haft åben i 2 måneder og har haft mere end 5000 besøgende. Meget flot synes vi selv. Men vi sider lidt og tænker på vores design. Virker lidt kedeligt. Det er jo en standard webshop fra scannet, så der er ikke meget man kan gøre. Vi er fuld tildfredse med deres service og brugervenligheden på shopen, men designmæssigt holder det os lidt tilbage. Vi vil gerne have en "WOW EFEKT" når folk besøger siden. Kan i komme med nogle gode ideer til siden (ris,ros) alt har interesse. Kender i andre webshops som er lidt mere interresante.

 Mange tak

Hilsen

Alexander

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 08:39
Hvor mange stjerner giver du? :

egentlig en meget fin side....

jeg kunne bare godt tænke mig at se et par billeder når jeg trykker på fx "halskæder" istedet for 3 links.... lav et billede til hver kategori...

hvis I alligevel har et billede der kommer ind fra siden (øverst til venstre), så kan den jo ligeså godt skifte med nogle forskellige... evt. populære produkter eller sådan noget... eller et tilbud ....

Fra Veflinge
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig med Brian, det ville i mine øjne fungere bedre med et par billeder istedet for link's.

Siden er meget stramt bygget op, egentligt ikke noget jeg lige kan sætte en finger på.

Jeres hjælp vedr. køb, levering, mm. skal i nok rende igennem igen og evt krydre med lidt grafik.

Og så må i gerne begynde at sælge kortholdere/pengeclips.. så har i da mig som kunde :)

/Jens 

Med Venlig hilsen Jens - Jelling.it
Fra Veflinge
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :

en lille kommentar mere..

Jeg overså paging funktionen de første 3 gange jeg var inde på shoppen - den skal i nok arbejde på at lave mere tydelig.

/Jens

Med Venlig hilsen Jens - Jelling.it
Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Fin side, men det billeder med new collection der fiser ind fra siden ved hvert side skift er noget der irritere.

I skal ikke have mere wow eller liv på siden efter min mening - det flashbanner i har optager alt den "fancy/wow/fun" plads i har på siden, i er jo en butik og skal gerne udstråle en vis seriøsitet.

Tilmeldt 6. Dec 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej tak for jeres svar. Det lyder godt at siden ikke er så dårligt. Jeg kan godt se hvad du mener. Men jeg har kun billeder af prudukterne. Er det ikke lidt kedeligt og sætte et billede af et prudukt som man sælger under linket. Men ja vores banner skal der rettes lidt i.

 

 

Tilmeldt 6. Dec 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

lidt dumt måske fra min side, men hvad er paging??

Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander, jeg troede også at Scannet's løsning var helt umulig, men med lidt hjælp så kan den godt ændres en del. Prøv at se hvad vi har fået ud af vores side: www.wubi.dk

 

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Tilmeldt 6. Dec 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

hej,

Ja jeg kan godt se det. Flot side. Jeg kan se at du har lavet nogen af de ting om som har været i vores tanker. bla. det med at varekatalog ingår igen i sammen med søgefunktionen.  Det vil vi gerne have væk. I har også fået mere ud af jeres nyhedsbrev.

Fra Veflinge
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen dumme spørgsmål, kun for tekniske svar :)

Paging er din "næste side" funktion i bunden af siden

/jens

Med Venlig hilsen Jens - Jelling.it
Side 1 ud af 2 (14 indlæg)