Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vind 200kr. via Mobilepay

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Fornuftige svar, som jeg virkelig kan bruge til noget!

Jeg sætter stor pris på alle svarene!

Fra Taastrup
Tilmeldt 2. May 05
Indlæg ialt: 269
Fra  C S Data Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

Jeg synes, det er svært at sammenligne et engangskøb, hvor man selv står med varen og et abonnement, hvor du står for det hele.

Backup/opdatering har man jo altid behov for.

Jeg kunne godt være fristet til at hoppe på abonnementsløsningen, hvis jeg vurderer, at arbejdet er mindst 1-2 timer pr. måned for mig.

Leg og hobby til store drenge og piger hos Onkel Carsten, hvor du bl.a. kan købe HAMA miniperler

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar, Carsten.

Jeg vil gerne nå 20-30 svar inden kl. 22:00 (!!)

Tilmeldt 9. Jun 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Personligt ville jeg foretrække et abonnement.

Simpelthen fordi det virker mere "overskueligt" og "mindre" omkostnings fuldt.

Samtidig føler jeg også at jeg for en garanti for at virksomhedens fokus konstant er på "mig" i form af at yde en god service. Da jeg betaler til det hver måned.
Hvorimod at man måske kan frygte, at virksomheden mister fokus på en, hvis det f.eks. er 5 mdr. siden at man lavede sit engangsbeløb. 

Mvh.

Kenni

Tilmeldt 27. Feb 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du en bestemt target-gruppe i øjnene?

Som ung iværksætter der blot har nørklet lidt med SEO vil jeg personligt foretrække det månedlige abonnement, hvis jeg havde god tiltro til at jeg kunne få service og svar på mine spørgsmål indenfor en rimelig tid. 

Månedlige updates virker tillokkende, især da man så føler, at der er taget hånd om tingene så man ikke bør bekymre sig. 

Fra København
Tilmeldt 7. Apr 15
Indlæg ialt: 117
Fra  www.blackpiranha.dk Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil foretrække engangsbeløbet, men synes klart det afhænger af behovet 😊 jeg vil personligt altid foretrække at betale engangsbeløb og så tilkøbe hvis jeg får behovet for noget ekstra senere!

Vh Anna

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er helt enig i behovet for at få hjælp måneder efter hvor virksomheden kan have glemt én.

Men kan også godt se hvorfor vælge et engangsbeløb.

Det ser godt ud! Bliv ved! Smile

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg nærmest er allergisk overfor "månedlige udgifter" som bare høster og høster i min pengepung hver måned, foretrækker jeg næsten altid en engangsbetaling og ingen (eller lavest mulige) abonnementsomkostninger.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

jeg kan godt lide du smider to beløb i hoved på os. da vi ikke ved hvad engangsbeløb dækker over eller hvor længe det gælder et år eller hvad ?

og hvad med bindings periode på et abonnement ? og hvorfor passer de tal ikke sammen.

engang 9.995 delt med 12 giver 832,91

og 795 gang med 12 giver 9.540

så skal jeg bestemme mig ud fra dette er mit svar da klart abonnement men da jeg ikke ved om på hvad betingelser så er det svært.

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil helst betale et engangsbeløb. Men et engangsbeløb udelukker jo ikke et abonnement.

Du kan jo sagtens tilbyde kunden at betale websitet som et engangsbeløb, og så have små serviceabonnementer (eks. backup), klippekort til opdateringer, SEO og hvad der ellers ville være inkluderet i månedsbetalingerne, som add-ons.

Jeg har engang lejet firewalls ud, og nogle kunder valgte at købe boksen kontant, og bare betale løbende for service og opdateringer, mens andre lejede boksen og havde disse ting inkluderet i lejen.

Mvh Carsten

PS: Trækker du mig som vinder, kan du bare trække en anden Smile

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)