Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af virksomhedsform

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 13. Nov 06
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvordan vælger man den bedste virksomhedsform for en? Man kan vælge imellem flere såsom enkeltmands, interessentskab og kommanditselskab, IVS, ApS og A/S m.m. Jeg tænker især på enkeltmands og IVS hvis man skal til at starte helt fra bunden af. Den ene hæfter man alt selv, hvilket også vil sige ens private økonomi og den anden (IVS) gør man ikke. Det kender I vist alt for godt og det var mest for at ridse de tanker/bekymringer jeg har. Hvis I vil være venlig og fortælle kort hvordan I er startet og hvilke erfaringer I har med den selskabsform I har valgt til jeres business? og ville I gøre noget anderledes idag med den viden/erfaring I har idag.

mvh.

Abdullahi

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46559
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 13. Nov 06
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret John.

Hvad er din erfaring. Altså hvad for en selskabsform har du stiftet og hvordan fungerer det for dig?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46559
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

flere forskellige og jeg tror ikke du kan bruge det som duer for andre til om det duer for dig. Forskellen er ret stort og som du ser af skemaet du fik, er der mange fordele ved hver form. Personlig virksomhed er den mest alm. form - selskaber kommer længere ned og du finder folk der er glade for begge

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)