Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betalingskort - hvor besværligt skal det være ?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Middelfart
Tilmeldt 3. Dec 07
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg modtager ganske almindeligt "gammeldaws" dankort i min webshop og har hidtil ment, at det var nok.

Nu læser jeg så i Martins skrift, at han har 10%, som betaler med Mastercard og Diners.

10% !!  Det får da lige én til at tage de øvrige betalinskort op til overvejelse endnu en gang.

Jeg har shoppen ved Scannet, som også giver mulighed for Eurocard, Mastercard og Diners Club.

Er det bare at gå i gang med ansøgningen endnu en gang eller skal jeg være opmærksom på noget specielt ?

Og hvad med de af jer, som allerede er kommet over tærsklen - oplever I også, at en ligeså stor skare af kunderne bruger andre betalingskort ?

 

De hjerteligste hilsner

Diane

www.froebutikken.dk

De hjerteligste hilsner Diane Froebutikken.dk Nostalgisk butik, hvor originalerne genoplives og trendy nyheder opleves.

Tilmeldt 9. Nov 07
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi fik indløsningsaftale til de internationale kreditkort for 1 år siden og ja, der er en del som bruger Mastercard, men jeg synes det hænger sammen med at Dankort betalingerne så går tilsvarende ned i vores tilfælde. Mastercard giver jo en form for kredit til brugeren som så måske vælger denne form i stedet for sit Dankort, hvis der er lavlande på kontoen... Det er kun min egen erfaring fra vores webshop og jeg kan ikke sige om det er sådan i andre webshops.

Da vi havde Dankort i forvejen gennem flere år var ansøgningen hos PBS forbavsende nem. Vi udfyldte bare skemaet på deres hjemmeside og så kørte det 5 dage senere uden ekstra krav.

Du skal dog være opmærksom på at der er ekstra udgifter for dig hos pbs og der går længere tid inden pengene er på din komto.

Du kan vælge forskellige udbetalingstidspunkter på ansøgningen og så koster det et procent gebyr alt efter hvor tit de sættes ind på din konto.

Du kan se priserne her : http://www.pbs-international.dk/internetforretninger/priser?mid=CADEC2D9-3DD2-4C68-A95E-496053106677

Fra Canada
Tilmeldt 5. Oct 07
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

For mig er det tydeligt at se, at frekvensen af hvor ofte de enkelte kort anvendes, svinger meget fra shop til shop.

På joybox.dk er fordelingen: Visa/Dankort 85%, MasterCard 5%, VisaElectron 5% og efterkrav 7%.

Vi har haft eDankort, men den mulighed droppede vi igen da næsten ingen brugte det. Vi havde også eWire og Diners i 1 år men med NUL på begge, så de blev også fjernet igen.

 

LarsQ.

Fra Canada
Tilmeldt 5. Oct 07
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jubii....vi har slået rekorden!

Jeg kan se i mit forrige indlæg, at vi sælger hele 102% - godt gået. Big Smile Klap mig selv på skulderen.

LarsQ.

Fra Trelleborg, Sverige
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 594
Fra  Catapult Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

fantastisk - så mangler i bare at kunne arbejde 103% så i kan følge med succesen :)

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hos Trendlovers.dk fordeler det sig således:

71% Visa Dankort

9% Dankort

9% - Visa Electron - Danske

7% - Eurocard & Mastercard Danske

2% - Visa udenlandske

2% - Eurocard & Mastercard Udenlandske

 

 

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har lige fået mastercard osv med for et par måneder siden.
Nu er det jo primært B2B handel vi har med at gøre, men det er nok ca. 3-5 % af vores kunder der bruger det, vil jeg tro..
Jeg synes, jeg kan se en tedens til at det er de mellemstore virksomheder der bruger det mest - De mindre bruger dankort og de store vil have faktura.. Jeg tror da helt sikkert, vi har fået lidt flere ordrer på det, men jeg tror også, at en del af dem der bruger det, ville have brugt dankort, hvis ikke de kunne bruge deres mastercard. Men alt i alt synes jeg godt det kan betale sig.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)