Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad jeg laver i min fritid.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Nu har jeg læst hvad alle andre laver i deres fritid og det syntes jeg da er interessant.
 
Hvad laver jeg så i min fritid?
 
Jeg er Musiker og spiller trommer og det har jeg gjort de sidste 20 år som alm. amatør, i forskellige orkestre, da jeg har flyttet nogle gange.
 
Jeg er flyttet fra Aalborg for godt og vel 12 år siden, og bor idag i Sønderborg og det er jeg glad for.
 
Bortset fra Min musik så passer jeg mit arbejde og familie, og min Arbejd Hjemmefra forretning, som hedder Sundhed & Velvære.
 
Jeg arbejder med Verdens Største firma indenfor helsekost og ernæring, som hedder Herbalife og det er jeg glad for, min kæreste og jeg var sidste år i Atlanta, USA og fejre Herbalife''s 25 års Jubilæum og et var en utrolig flot og dejlig oplevelse.
 
Vi vil gerne til USA igen og holde ferie næste gang.
 
Kort fortalt om Herbalife:
 
I år har firmaet 26 års jubilæum, findes i 61 lande, DK incl. og over 40 millioner brugere.
 
Produkterne bruges til folk som skal op i vægt, ned i vægt, til sport, motion og fitness eller bare som alm. kosttilskud.
 
Firmaet er noteres på NYSE ( New York Stock Exchange ).
 
Hvis du / i er interesseret i at vide eller høre mere om firmaet så klik ind på www. ekstra-indtjening.dk  kode 1203
 
 
LIDT REKLAME SKER DER VEL IKKE NOGET VED.
 
Hej / Mojn herfra.
 
 
 
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)