Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode produktbilleder - Det er jo dem der skal sælge?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 21. Jul 11
Indlæg ialt: 39
Fra  selfiehuer.dk Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :-)

Jeg er så småt ved at have stablet min første webshop på benene, hvor jeg sælger huer til kvinder online på selfiehuer.dk. Jeg har startet op med en færdig webshop løsning fra Danhost, og med en færdig webshop løsning, så er man jo hurtigt i gang og klar til at sælge!

Men jeg har udfordringer med produktbillederne - Og det er jo det vigtigste, når man har en webshop. De billeder jeg selv tager, synes jeg ikke er gode nok!

Derfor vil jeg høre om der er en venlig fotograf i lokalområdet (Randers), der kan hjælpe mig?
Desværre er mit startbudget minimalt - Så hvis du kan bruge mig, mine huer og evt. nogle kreative selfiebilleder til at få erfaring og nogle gode referencer, så håber jeg vi kan mødes på midten :-)

De bedste hilsner
Kathrine Svendsen

#SELFIEHUER - Huer så flotte, at du får lyst til at tage et selfie!

http://selfiehuer.dk/4-huer-til-kvinder/

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Hareskovby
Tilmeldt 24. Jan 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Kathrine,

Ja jeg kender det godt - det er svært selv at tage gode billeder. Jeg vil gerne hjælpe dig og har god erfaring med tøjfoto.

Er netop gået på pension og har derfor god tid og ingen store økonomiske udfordringer.

Har to forskellige forslag; enten tager jeg prof fotos af dine ting - eller også lærer jeg dig at gøre det samme.

Begge dele for et yderst beskedent, symbolsk honorar ;-)

Send mig en mail hvad du helst vil - med oplysning om antal produkter og tidshorisont eller ring: 2035 5706

mvh Knud Vedel - vedel@vip-foto.dk - www.vip-foto.dk 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)