Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen der kunne være interesseret i min idé?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Jul 14
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg skriver herinde fordi jeg i noget tid har tumlet rundt med en idé som jeg godt kunne tænke mig at gøre noget ved. Jeg er 16 år og bor i Odense.

Jeg vil lige prøve at beskrive min idé meget groft: Jeg vil lave en hjemmeside hvor private folk og firmaer kan kan sælge og promovere deres software. Vi er bare mellemmanden. Hvis vi for eksempel siger at der er en person der har lavet et fotoredigerings software, som han gerne vil have ud i verdenen, så kan personen lægge deres software op på hjemmesiden, og skrive en pris som personen finder rimelig, lad os sige 100kr. Måske sidder der en person et eller andet sted som skal bruge lige præcis sådan sådan et stykke software, så kan han oprette kontakt til sælgeren og gennem hjemmesiden købe det, men hvor vi tager lad os sige 10% af prisen. 

hvis der sidder nogle af jer derude som tænker at det er et spændende projekt, ville jeg være mere end glad for at lave et samarbejde:-)

jeg har et "ok" kendskab til HTML/CSS(jeg arbejder aktivt for at forbedre mine evner i det)

Skriv hvis du finder det interessant:-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 3. Jul 14
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

P.S. Hvis der er nogen der kender en eksisterende hjemmeside der beskæftiger sig med dette, vil jeg meget gerne vide det ;-)

Tilmeldt 11. Feb 12
Indlæg ialt: 153
Fra  www.KK-WebDesign.dk Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

http://www.fastspring.com/selling-software-online

Pizzaria, grillbar eller lign søges til gratis WordPress hjemmeside - Hosting/domænenavn kan købes for 249 kroner.

Tilmeldt 3. Jul 14
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak, det skulle ikke undre mig hvis der er rigtigt mange af sådan nogle hjemmesider :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Envato er et helt eco-system som kun beskæftiger sig med at sælge hvad andre har lavet.

CodeCanyon og ThemeForest er nok de to største sites de har.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 07:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)