Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sig mig, er der overhovedet nogen, som udvikler videre på Amino?

Side 2 ud af 5 (49 indlæg)
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4214
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 10:52 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Cookie - John Hannover:

Jeg ved ikke helt, om jeg synes det er heltmodigt af David at kæmpe, eller om det er lidt hævn for, at Martin og han ikke rigtigt var enige i lang historie om værdien af brands - men særligt konstruktivt synes jeg ikke det - kom med konkret punkter der skal rettes.

vh John H

ENIG

Altid bedre at gå efter bolden i stedet for personen.

Og "vi" har mange gange hørt om Davids udviklingstilbud til Martin.

FAT -  det nu David,!!!  og find en anden beskæftigelse, det er også en udviklingsmulighed, ikke mindst for dig som kommende  designer.

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 10:57 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej John

Jeg er ked af, at du synes jeg kammer over.

Min kritik er møntet til ledelelsen af Amino. Og, ja, det lykkes at tjene penge på mange andre services - og dét er fedt!

MEN jeg får simpelthen trækninger og dårlige fornemmelser, når jeg på den ene side kan se, at der er et relativt stort 'flow' af gode og begavede mennesker - og af folk med en PLUS-profil - og så samtidigt, at se hvordan jeg synes Amino går glip af at lave en god og gennemdesignet service. Jeg bliver både trist og sur på bossen!

Og, jeg har haft fornøjelsen af at skrive med Martin nogle gange i alle disse år - og emnet har altid været (cirka) æstetik og følelse > versus < business. Jeg er selv blevet klogere med tiden - men - det er som, at Martin er lidt en stenhård knoldebusinessmand. Og jeg vil gerne fortælle ham om nogle ting, så han bliver lidt mere medgørlig :)

Men, jeg har så også fået at vide fra tredje hånd, at det er nærmest umuligt. Så derfor undrer det mig, at han ikke tager Aminos krise alvorligt - fordi det ender hurtigt med, at nogle andre overtager..

Så, John, hvis jeg skal sige det - så er det så 'heltmodigt', at jeg står op imod den forgudede iverksættergurur, Martin Thorborg - og må fortælle ham, at han ikke kan finde ud af det. Men jeg vil rigtigt gerne hjælpe..

Mvh David
-

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 11:04 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,4 stjerner givet af 5 person

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Cookie - John Hannover:

Jeg ved ikke helt, om jeg synes det er heltmodigt af David at kæmpe, eller om det er lidt hævn for, at Martin og han ikke rigtigt var enige i lang historie om værdien af brands - men særligt konstruktivt synes jeg ikke det - kom med konkret punkter der skal rettes.

vh John H

ENIG

Altid bedre at gå efter bolden i stedet for personen.

Og "vi" har mange gange hørt om Davids udviklingstilbud til Martin.

FAT -  det nu David,!!!  og find en anden beskæftigelse, det er også en udviklingsmulighed, ikke mindst for dig som kommende  designer.

Hej gutter.

Tak for kritik - og jeg siger det meget TYDELIGT NU: Jeg vil meget gerne hjælpe Amino og Martin Thorborg med et nyt logo, så Amino ikke signalerer 'hej, vi leger virksomhed' - men, at det har mere seriøsitet og substans bag.

Hvis der er nogen af jer, som synes det er en dårlig idé - så sig til! Og derudover må I gerne komme med andre ideer - med mindre I hellere vil bruge tiden på at 'bitche' folk, som vil hjælpe med at oplyse jeres forstands mørke.

FAT det. Knold.

Smile

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 11:30 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Cookie - John Hannover:
For det første er Amino overvejende vel hverken værre eller bedre end tidligere - og det kan man sige er skidt, for udvikling gavner ofte, men omvendt er det jo så heller ikke værre, end det er nogenlunde så godt som altid.

Det er faktisk blevet dårligere John. Og hvis målet er bare at holde den kørende og komme med en masse dårlige undskyldninger, så bør man helt sikkert skifte sig selv ud. Så en opfordring til dig Martin, må være at få foretaget det generation skifte som der længe har været tiltrængt på Amino. der er jo ingen af os der holder evigt, hvor nødig vi end vil indrømme det.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 12:00 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,5 stjerner givet af 2 person

Martin Thorborg:

Hej David

Ja, der er nogen der arbejder på at Amino bedre. 
Vi har f.eks. lige brugt 350.000 kr. og 3 måneders arbejde på at installere nye servere, så Amino for første gang i 10 år kører hurtigt og ikke fejler.

Men når det er sagt, er der meget få penge til mere for tiden. Folk bruger reklameblokkere og det fjerner vores indtægtsmuligheder og uden penge, ingen udvikling. Så vi gør hvad vi kan, med de relativt få midler vi har.

De bedste hilsner

Martin

Det kan vel ikke undre dig at folk benytter reklameblokkere - har du selv set hvor dan det hele er plastret til med underlødige reklamer?

Jeg er en af de flittige reklameblokkere - jeg hader reklamer, som konstant popper op og forstyrrer det væsentlige.

Og ja - så kan man jo bare betale ved kasse 1 (som er lige i Martins lomme), men det er jo ikke alle der hverken har råd eller lyst til at betale for at bruge div. sider på nettet, UDEN generende reklamer.

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 12:11 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Gør som Ekstra bladet og indfør plus abonnement til bestemte sektioner, og ikke et plus ab. som vi kender det idag. Få hellere 10 brugere til at betale 10 kr per måned end en til at betale 100 kr.....ikke?

Lidt ligesom alle de spil apps. betal små beløb det vil folk gerne, men ikke 100 - 200 kr hver måned.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46502
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:12 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,8 stjerner givet af 9 person

Fru Hartmann:
Og ja - så kan man jo bare betale ved kasse 1 (som er lige i Martins lomme), men det er jo ikke alle der hverken har råd eller lyst til at betale for at bruge div. sider på nettet, UDEN generende reklamer.
men det generer dig ikke at snylte på gode råd ganske gratis jo - Lidt sjov indstilling - Hvorfor holder du dig ikke bare borte når det generer dig - eller vil du godt lige snylte lidt alligevel.

Lige ned i Martins lomme? Undskyld men det er en forretning, hvilket åbenbart du åbenbart er imod - Du arbejder sikkert selv gratis af velgørenhed. Jantelov når den er værst

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 12:27 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis Amino's bestyrelse havde en realitetssans, så ville de indse, at den eneste måde at tjene flere penge på, er at højne Amino's gennerelle uddannelsesniveau. Der er en larmende mangel på begavede små og mellemstore virksomheder. Istedet har man manglet at udvikle sit 'brand', så de fleste brugere består af velvillige forretningsdrivende og af teenagere, der vil starte en webshop. Snart gider de velvillige ikke mere, fordi tingene ikke fungerer og fordi de ikke har nogen som er ligeså begavet som dem at snakke med.

Og så sidder Martin Thorborg og undrer sig, fordi han tænkte på at bruge 350.000 på hastighed og bekymrer sig om nogle skide reklamer. Og nogen har fuldstændigt mistet fornemmelsen/overblikket og tabt sutten.

Det mest skræmmende er, at der ikke er nogen, der ringer og seriøst spørger hvad der kan gøres..

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 12:33 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Dette begynder desværre at ligne de andre tråde, der har været løbende om at Amino trænger til en god omgang makeover/genopfindelse. Jeg har selv brugt Amino i en del år nu og må give trådstarter ret. Siden bevæger sig meget langsomt. Det tog rigtig lang tid før den fik nye og hurtigere servers - også for lang tid. Jovist en dyr udgift, men var det også meget tiltrængt.

Lidt ligesom de forgående tråde om dette emne, er denne tråd ved at ende med mudderkast efter dem som skriger efter fornyelse og dem som trofast står ved Martins side. Personligt synes at jeg at Amino godt kunne lytte lidt mere, for det er ikke først gang at siders layout påtales og generelle ønske om nye tiltag / fornyelse.

Dog synes jeg det er lidt sjovt at man vælger, at skylde skylden på manglede reklame indtægt pga. adblokkers. De har været fremme i mange år og med god grund. Jeg har intet i mod reklamer på side og benytter dem gerne, hvis deres budskab rammer mig. MEN jeg kan virkelig ikke fordrage pop-up reklamer eller reklamer som ligger sig over siden. Sådan er der mange der har det og det må enhver hjemmeside der lever af reklameindtægt jo tage med i sine beregninger på godt og ondt.

Mit håb er, at der bliver lyttet til folks ønsker og man efter evne/økonomi tager nogle af de mange gode forslag til sig og at Amino evt. bliver noget bedre til at vise at de lytter, i stedet for tit at gå i forsvar og fortælle hvad de ellers laver af alle muligt andet. Lyt og reagere :) Den virker altid :) 

Ellers er jeg skam stadig glad for Amino og kommer her hver uge

(Jeres forum kategorier kunne godt bruge en gennemgang og opdatering ;)  )

Venlig hilsen

Henrik

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4214
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 12:34 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

davidchristensen:

Og nogen har fuldstændigt mistet fornemmelsen/overblikket og tabt sutten.

Det mest skræmmende er, at der ikke er nogen, der ringer og seriøst spørger hvad der kan gøres..

Kære " unikke David ", som er så begavet m.m.    

Det er måske disse tilbud (se oppeover), du skal vente med til om tirsdagen. Nu du har fået konstateret svar på tidligere i dag, hvornår det er bedst og udsende tilbud. ?

Side 2 ud af 5 (49 indlæg)