Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Modetøj - Trendlovers.dk feedback

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Så vi klar igen :-)

www.Trendlovers.dk

Efter et utal af ændringer siden opstart i september, er vi nu klar til endnu en omgang ny feedback.

- Rammer webshoppen målgruppen (15-25 år red.) ?

- Er webshoppen flot grafisk ?

- Er webshoppen overskuelig og nem at finde rundt på ?

- Mangler webshoppen nye tekniske funkioner ?

- Er webshoppen troværdig ?

Er blot nogle af overstående spørgsmål vi ønsker besvaret.

Ser frem til at høre din mening og gøre Trendlovers.dk endnu bedre.

 

På forhånd mange tak.

 

 

 

Fra København
Tilmeldt 25. Aug 07
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Meget kort feedback.

- Synes ikke at den venstre menu er specielt vellykket. Ikke så køn med de grå "baggrunds-markeringer" af de enkelte menu-punkter.

- Synes I bruger for meget er jeres centrale plads på forsiden til andet end at sælge varer. Måske skulle de forskellige info-bokse omkring julegaver og jeres garantier hellere rykkes ud til højre i nogle mindre bokse... synes hellere man ska have nogle 'knald-tilbud' i hovedet, hvis disse så fanger interesse kan man altid læse om jeres garantier o.lign.

 - Derudover er det lidt pudsigt at jeres billedeomkring support er en mand med et rimelig tydeligt headset, og at i så i teksten reklamerer for e-mail-support....

 Ved ikke om mine tanker stemmer overens med hvad man "bør" gøre ved en webshop. men det er umiddelbart mine tanker som potentiel kunde...

 Passer det forresten at i bytter julegaver indtil 1. juli 2008?

Vh. Søren Svendsen

Endnu ikke iværksætter. Læser HA Almen på CBS, indtil ideen og modet kommer. Men så bliver jeg også selvstændig.

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren

Mange tusinde tak for din feedback.

Kan sagtens følge dig i alle kritikpunterne. Det skal rettes hurtigst muligt.

Ps. Nej julegaver byttes "kun" indtil 7/1 2008 - Det selvfølgelig en fejl, der skal rettes hurtigst muligt

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Første tanke: hvorerprodukternehvorerprodukternehvorerprodukterne!? 

1) du har hyret en kompetent grafiker, tillykke med det.:-)

1.2) nu mangler du bare at smide alle de billeder ud som din kompetente grafiker har lavet, og få ham/hende til at lave nogle nye. ;-( Disse skal forestille de produkter du sælger! De features du nu reklamerer med (service, betingelser, nyheder, etc) er ting som forventes at fungere. Du skal reklamere med det der er specielt ved dig, ikke det almindelige som alle andre også gør og som enhver bør gøre.

2) produkterne skal være i centrum, og de skal vises med fede billeder og gerne i brug - jeg er sikker på at din kompetente grafiker kan lave den slags.

Når du har opfyldt denne allermest grundlæggende regel af alle, kan du arbejde på noget mere specifikt, nemlig at UDSTRÅLE trend i stedet for blot at hedde det. Tænk følgende tanker:
*) hvordan kan jeg BRYDE konventionerne for webshop-udseende, men omvendt uden at fremmedgøre mine brugere?
*) Hvad er generelt i trend og hvordan kan jeg udtrykke det på flest mulige måder? Tip: højskolesangbogen, obskure danske rappere, kamphunde, hypermaskulinitet (i modsætning til metroseksualitet som er ude igen)(dog heller ikke marvel-helte som også er ude igen), korthårede kvinder og skaldede mænd, at se 20 år yngre ud end man er uden at skjule sin rigtige alder, sproglig selvironi, computerspil til voksne, leg og mange andre.
*) hvordan kan jeg få brugeren til at tro på at jeg har styr på trendsne? tip: kritiser produkterne ærligt, skriv lidt om hvad du tror der ligger lidt nede af vejen, opfind nye trends og lad som om du er på forkant (brug din grafiker til dette eller opfind et nyt ord og brug det konsekvent)

Venligst

Mikkel

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

undskyld, men jeg glemte en ting.

HVis du vil vide hvad de 15-25årige mener om din website, så SPØRG dem!

Tag en bærbar og stil dig ned på strøget - hiv fat i tilfældige. :-)

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

Mange tusinde tak for en konstruktiv feedback.

Som jeg har forstået det, bør vi arbejde mere med vores udtryg. Det er jo en stor størrelse, og jeg er ærlig talt i tvivl hvordan det skal gøres i praktisk.

Derudover bør vi selvfølgelig få vores produkter i centrum, men hvordan det klares rent teknisk/grafisk er jeg også meget i tvivl om.

Ovenpå din kanon feedback skal hovedet virkelig ligges i blød.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu vil jeg jo selv mene at de råd jeg her har givet dig er udemærkede start-punkter, men hvis du har behov for down-to-earth-praktiske anvisninger, vil jeg da gerne hjælpe dig - det koster bare et par tusind kroner. (til gengæld får du mine 8 års erfaring og en langt federe website)  

Hvis du har A) en grafiker, B) en pænt udseende mandlig model, C) en pænt udseende kvindelig model, D) en god fotograf og kan få disse til ingen penge eller meget meget lidt, så har jeg de første 30 idéer til billeder! Jeg har også 3 overordnede idéer til hvordan du kan udtrykke trends til målgruppen (udover hvad jeg allerede har foreslået dig) og kan supplere disse med konkrete tekstforslag og/eller visuelle skitser som du kan arbejde videre efter. Desuden kan jeg hjælpe dig med almene "do's & don't for webshops".

Du kan jo skrive til mig på emailtilmikkel@yahoo.dk hvis du er interesseret, eller se hvad jeg kan lave på www.gastrodenmark.com/demo  / www.whatscooking.dk / eller www.millerquest.dk

Fra Middelfart
Tilmeldt 3. Dec 07
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus.

Ja sådan en webshop er ligesom et staudebed; man flytter rundt med det hele, og når man så sætter sig i havestolen for at beundre hele molevitten, er der straks nye ting, som kunne passe bedre ind andre steder. Og sådan er trendlovers.dk også.

Går jeg som evt. køber ind i din butik, vil jeg i første omgang fristes, og det bliver jeg kun her, hvis jeg er virkelig stædig.

Istedet bliver jeg beroliget med en mega stor garanti rubrik og en næsten ligeså stor hjælpsomheds rubrik. Nede på Strøget er jeg fuldkommen ligeglad med begge dele, hvis forretningen ikke har noget i udstillingsvinduet, jeg absolut må ind og kigge nærmere på.

Nu er det jo ikke sådan, at du ikke har noget, som pirrer nysgerrigheden. For længere nede på siden er der placeret et lækkert F by Friis billede, som man bare må ind og kigge nærmere på. Men igen problemet, at det er så langt nede, at man faktisk skal hen og scrolle sig ned til det.

Du skal putte trendlovers.dk i shakeren og derefter smide dine produkter op i øverste del af billedet. Når kunderne har fundet noget at lægge i kurven, kan det være, at de går ind og ser dig/jer efter i sømmene..... men det tror jeg nu egentlig ikke. De unge er vant til at handle på nettet og tager det som en selvfølge, at handlen vil foregå gnidningsløst.

......and by the way: så er jeg lidt vild med det banner, hvor der er forskellige jeans på. Det med skoene er lidt kedeligt.

De hjerteligste hilsner

Diane

www.froebutikken.dk

De hjerteligste hilsner Diane Froebutikken.dk Nostalgisk butik, hvor originalerne genoplives og trendy nyheder opleves.

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Diane

Mange tusinde tak for din feedback.

Kan sagtens følge dig.

Det gælder om at finde den helt rigtigt balance :-)

Vi arbejder hårdt for at få det til at fungere 1000%

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

U P D A T E

- Vi har lavet et nyt reklame banner i højre side. Det sætter fokus på nogle af vores skjorter.

- Derudover er et gammel banner taget i brug, der efter vores mening er mere trendy og passer godt ind. Hvad synes i om topbanneret ?

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)