Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Modetøj - Trendlovers.dk feedback

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Middelfart
Tilmeldt 3. Dec 07
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Meget bedre....men jeg er nu stadig mest glad for det med de mange jeans.

De hjerteligste hilsner

Diane

www.froebutikken.dk

De hjerteligste hilsner Diane Froebutikken.dk Nostalgisk butik, hvor originalerne genoplives og trendy nyheder opleves.

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Det blev bedre, men synes det ville blive endnu bedre, hvis i flyttet den med bukserne eller skjorterne op på "support mandens" plads.
Så kan man med det samme se nogle af jeres produkter og bliver man bare lidt længere tid på jeres side, vil man lyshurtigt se jeres super support.

Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 00:41
Hvor mange stjerner giver du? :

 - Rammer webshoppen målgruppen (15-25 år red.) ? Har du ét produkt(helhedsudtrykket i dette tilfælde) men skal ramme dem på 15 og samtidig dem på 25, så er det ikke helt let... Men synes I har klaret det ok;o)

- Er webshoppen flot grafisk ? Topbanneret synes jeg er flot, og passer godt. Jeres logo passer også rigtigt godt ind på billedet. Men mine øjne falder hurtigt på den blå og grønne farve "Vi garanterer altid".. hmmm det synes jeg passer særligt godt ind, det kunne evt. laves lidt i samme stil som resten af siden, måske med noget spændende grafik. Der ved jeres v-neck banner, der er der for lidt kontrast mellem tekst og baggrund. I venstre side viser I hvilke betalingskort I tager, det ser ikke så smart ud synes jeg, gør på samme måde som i bunden af siden - Benyt topbanneret her;o)

- Er webshoppen overskuelig og nem at finde rundt på ? Ja det synes jeg, alt er lige til og man finder det. Men måske skulle I overveje at sætte nogle links op i topbanneret, som eksempelvis: Konkurrence, Forsendelse, Handelsbetingelser og lign. Man skal meget langt ned på siden før man ser dette, server tingene let og enkelt;o) Noget andet er at jeg synes at I skal sætte jeres søgefunktion op i toppen af siden, lig den i bunden af topbanneret eventuelt. Bemærk også lige at jeres kategori topics er ligner noget man skal trykke på, og det kan man også - Det bør man ikke kunne, de bør differentiere sig så meget at man ikke tænker "klik her";o)

- Mangler webshoppen nye tekniske funkioner ? Måske noget så ikke-teknisk som en størrelseguide? Overvej et nyhedsbrev, de fleste oplever mere salg i perioden efter et nyhedsbrev er udsendt.

- Er webshoppen troværdig ?
Ja det har I klaret meget godt, ingen hemlighedskræmmeri, lige til at gå til.  Dog vil troværdigheden blive hævet hvis der kom et telefonnummer på (men hvis shoppen ikke er fuldtidsarbejde kan jeg godt se det ikke er nemt) Desuden så er der afbilledet en mand med headset, det får mig automatisk til at tro at man kan ringe til jer;o) Det øger jo troværdigheden, og de fleste vil ikke ringe til jer. Men ser man så efterfølgende at I slet ikke har et telefonnummer, så er det jo et brud på troværdigheden. Det er bedre ikke at opbygge tillid, frem for let at kunne miste tilliden.  

I skriver ikke noget om hvem i er, altså rent fysisk, personligt vil det ikke betyde noget for mig, og det afhænger nok også meget af branche, men altid noget man kan overveje;o) Andet er: Når man klikker på nyheder er der et logo BY/FRIIS, så regner jeg med at nyhederne kommer fra Friis og Co. Men det gør de ikke, det synes jeg virker meget forkert

Andet:
I har en drop down menu under "producenter" her synes jeg måske "mærker" passer bedre
Godt med jeres "vi anbefaler også" det kan jo lige give lidt ekstra salg en gang i mellem;o)
Jeg kan godt lide jeres varekort, synes at det er stillet fornuftigt op;o)

Håber det kunne bruges:o)

Fra Århus
Tilmeldt 1. Oct 07
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Migdunokved

Først tak, for dine grundige og gode indlæg - du er kommet på observationslisten  - på den fede måde altså Smile

Ang. det at spørge brugeren om hvad de mener, er jeg enig med dig at det kan give noget input. Men man skal passe på. Generelt er brugere meget høflige, og vil helst være positive når man spørger dem direkte. Så det at spørge en bruger må ikke stå alene i sin analyse af brugeren og man skal tage resultatet med en gran salt. 

Andre redskaber man kan bruge, er webstatistik og generel observation af brugeren.  Og skal man være ekstrem, så kan man også lave eye-tracking, men det er jo en helt videnskab i sig selv.   

 

 

René Lund Espensen, AROS IT partner
Aros IT er et konsulent- og softwareudviklingshus.

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tusinde tak for alles feedback.

Der er jo massere at se til.

Vi har udviklet følgende liste, der skal være med til at gøre besøget endnu bedre:

- Produkterne skal i fokus!

- Manden med headset skal evt. fjernes

- Søgeknappen skal være synlig

- Telefon nummer skal gøres synlig

- Menuen skal laves smartere

Noget væsentlig der er glemt ?

Det skal måske lige siges at Trendlovers.dk rent faktisk kører på fuldtid :-)

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige et lille kort indspark da jeg ikke har tid til mere.

Giv jer lidt tid til at omskrive de tekster der står i når man opretter en bruger (og sikkert også når man ligger en ordre) - de er meget standard oscommerce agtige, og de kan bruges meget bedre til oplyse nogle flere ting om shoppen.

Ellers en flot shop

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Også mange tak for dine ord.

Det går vi helt sikkert også igang med at kigge på.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Migdunokved

Først tak, for dine grundige og gode indlæg - du er kommet på observationslisten  - på den fede måde altså  

 

Tusind tak, det var pænt :-)

Korrekt mht brugerundersøgelser. MIn egen interne regel og erfaring er at kun 1/5 bekræftigelser fører til salg - man må på denne måde lære at bide mange sure æbler.

Venligst

 

Mikkel

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel 

Kigger iøvrigt dit tilbud igennem hurtigst muligt.

- Har andre feedback skal de være meget velkommen.

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Tygsen:

Lige et lille kort indspark da jeg ikke har tid til mere.

Giv jer lidt tid til at omskrive de tekster der står i når man opretter en bruger (og sikkert også når man ligger en ordre) - de er meget standard oscommerce agtige, og de kan bruges meget bedre til oplyse nogle flere ting om shoppen.

Ellers en flot shop

Nu har vi omskrevet de fleste tekster vedr. "opret bruger" "gennefør handel" etc.

Synes selv det er blevet helt fint.

 

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)