- Rammer webshoppen målgruppen (15-25 år red.) ? Har du ét produkt(helhedsudtrykket i dette tilfælde) men skal ramme dem på 15 og samtidig dem på 25, så er det ikke helt let... Men synes I har klaret det ok;o)
- Er webshoppen flot grafisk ? Topbanneret synes jeg er flot, og passer godt. Jeres logo passer også rigtigt godt ind på billedet. Men mine øjne falder hurtigt på den blå og grønne farve "Vi garanterer altid".. hmmm det synes jeg passer særligt godt ind, det kunne evt. laves lidt i samme stil som resten af siden, måske med noget spændende grafik. Der ved jeres v-neck banner, der er der for lidt kontrast mellem tekst og baggrund. I venstre side viser I hvilke betalingskort I tager, det ser ikke så smart ud synes jeg, gør på samme måde som i bunden af siden - Benyt topbanneret her;o)
- Er webshoppen overskuelig og nem at finde rundt på ? Ja det synes jeg, alt er lige til og man finder det. Men måske skulle I overveje at sætte nogle links op i topbanneret, som eksempelvis: Konkurrence, Forsendelse, Handelsbetingelser og lign. Man skal meget langt ned på siden før man ser dette, server tingene let og enkelt;o) Noget andet er at jeg synes at I skal sætte jeres søgefunktion op i toppen af siden, lig den i bunden af topbanneret eventuelt. Bemærk også lige at jeres kategori topics er ligner noget man skal trykke på, og det kan man også - Det bør man ikke kunne, de bør differentiere sig så meget at man ikke tænker "klik her";o)
- Mangler webshoppen nye tekniske funkioner ? Måske noget så ikke-teknisk som en størrelseguide? Overvej et nyhedsbrev, de fleste oplever mere salg i perioden efter et nyhedsbrev er udsendt.
- Er webshoppen troværdig ?
Ja det har I klaret meget godt, ingen hemlighedskræmmeri, lige til at gå til. Dog vil troværdigheden blive hævet hvis der kom et telefonnummer på (men hvis shoppen ikke er fuldtidsarbejde kan jeg godt se det ikke er nemt) Desuden så er der afbilledet en mand med headset, det får mig automatisk til at tro at man kan ringe til jer;o) Det øger jo troværdigheden, og de fleste vil ikke ringe til jer. Men ser man så efterfølgende at I slet ikke har et telefonnummer, så er det jo et brud på troværdigheden. Det er bedre ikke at opbygge tillid, frem for let at kunne miste tilliden.
I skriver ikke noget om hvem i er, altså rent fysisk, personligt vil det ikke betyde noget for mig, og det afhænger nok også meget af branche, men altid noget man kan overveje;o) Andet er: Når man klikker på nyheder er der et logo BY/FRIIS, så regner jeg med at nyhederne kommer fra Friis og Co. Men det gør de ikke, det synes jeg virker meget forkert
Andet:
I har en drop down menu under "producenter" her synes jeg måske "mærker" passer bedre
Godt med jeres "vi anbefaler også" det kan jo lige give lidt ekstra salg en gang i mellem;o)
Jeg kan godt lide jeres varekort, synes at det er stillet fornuftigt op;o)
Håber det kunne bruges:o)