Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

huslejeniveau - hvad kan man forlange?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 17. Dec 05
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :
 
Jeg har planer om at anskaffe mig et hus i et område jeg ikke kender indgående.
I mit eget lokalområde kender jeg priserne rigtig godt, men det hjælper mig jo ikke i det pågældende område.
 
Derfor: ved i om man kan finde oplysninger om huslejeniveau på nettet eller skal man begynde at tjekke lokalaviser....
 
Jeg har aldrig før lejet et hus ud, men har altid skyndt mig at sælge videre - derfor er rollen som udlejer ny for mig.
 
Jeg vil helst ikke have LLO i nakken så jeg vil gerne finde en fair husleje.
Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Du kunne jo evt prøve at kontakte LLO fra starten af i en konstruktiv dialog?

De har sikkert en eller anden model for hvad der er rimeligt.

Held og lykke med det
Tilmeldt 17. Dec 05
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 2/15/2006 1:25:49 PM Forfatter: netMedia.dk Du kunne jo evt prøve at kontakte LLO fra starten af i en konstruktiv dialog? De har sikkert en eller anden model for hvad der er rimeligt. Held og lykke med det

 
Det er det jeg allerhelst vil undgå. De skal helst ikke vide at jeg eksisterer.
De er ligesom skattevæsenet.. har de først fået øje på en så slipper de aldrig struben.
 
Men jeg kunne jo tage skæg og blå briller på og ringe til dem...
 
 
Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 2/15/2006 1:55:05 PM Forfatter: DanishInvestor
Men jeg kunne jo tage skæg og blå briller på og ringe til dem...

Det er nok det nemmeste og du får hurtigst et svar...

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 
Har du prøvet de lokale ejendomsmægler?
Tilmeldt 14. Jul 05
Indlæg ialt: 575
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :
 
Det er nok svært at få en kvadratmeterpris på et lejemål, der er flere faktorer der spiller ind,
Prøv at regne baglæns, jo højere forrentning du får af den investerede kapital, des større er din
chance nok for en sag hos LLO,
forstået på den måde at køber du en forfalden udlejningsejendom billigt, og herefter sætter lejen
så du måske har en forrentning på 12-15% så tror jeg du har store chancer for at blive spottet af LLO
 
Jeg tror en person som Låsby-Svendsen har en meget høj forrentning på hans ejendomme,
men også en del bevågenhed.
 
Jeg tror ikke du skal være bange for at LLO kender din eksistens hvis du agter at være fair.

 

Tilmeldt 15. Jun 05
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg var inde og kigge på Erhvervsejendomme igår på Home.dk Der ligger forrentningen på 5-6% om året. Men det var så også udlejning til erhverv - Jeg ved ikke om der er en forskel på private lejemål?
Tilmeldt 15. Jun 05
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Man er ikke på den sikre side ved bare at tage forrentningen. En udlejningsejendom kan sagtens give fx. 3% i afkast og så stadig være for dyr. Der er nogle forskellige regler bla. om ejendommen er før 1992 eller efter, og om der er nyt badeværelse, køkken og termoruder. Lejenævnet plejer at vurderer ud fra det generelle lejeniveau i området, men prøv at konkakte dem og hør ad.
Tilmeldt 14. Jun 05
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Prøv at kontakte det lokale huslejenævn. De har formentlig en ide om huslejeniveauet.
Fra København
Tilmeldt 27. Dec 05
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg vil gerne give et råd videre: vær villig til at gå ned i pris for at få den rigtige lejer. Hvis du er for grådig og får en dårlig lejer, så bliver den ekstra omsætning spist op af tidsforbrug og ekstraudgifter.
Side 1 ud af 2 (17 indlæg)