Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Støt Izettle - woocommerceintegration - hjælp med at give alle muligheden for at komme i gang stort set gratis

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Sep 15
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Giv din interesse tilkende, hvis du synes, at en woocommerce- izettle integration kunne være super. Hvis nok mennesker viser interesse, er der stor sandsynlighed for, at det bliver udviklet. Det er uforpligtende at vise interesse, og det kan gøres her:

http://www.onlineforce.net/woocommerce-izettle-dev/

Der er sikkert mange - som jeg - der har brugt dagevis på at undersøge betalingsløsninger, kassesystemer, regnskabsprogrammer - for det er en jungle derude.

Jeg er endt op med at synes, at det skal være velafprøvet, billigt og let at integrere. Det letter jo trods alt hverdagen en del, når lagerstyring, kasseapparat og regnskabssystem 'taler' sammen.

Izettle er gratis at komme i gang med som iværksætter - og kræver ikke bankgaranti på 25.000 og lang ventetid som hos NETS, så det tænker jeg at bruge - sammen med en enkel form for mobilepay - i første omgang til erhvervsmobilnummer. Imidlertid har Izettle umiddelbart ikke integration med webshops. (Måske er det mig, der ikke har øje for det)

Woocommerce er velafprøvet - og gratis. Jo, jo udvidelserne koster noget, men de fleste af dem kun én gang.

Dinero kan integreres med Woocommerce - og hvis Izettle ender med også at kunne gøre det, så er der måske mulighed for at komme i gang for meget få penge...

Er der nogle garvede derude, som vil slå på tromme for andre løsninger, så kom med det. Jeg skal igang 1/1 16 med fysisk butik og tre webshops. Er vidtåben for forslag :)

Venlige hils(e)ner

Fru Pedersen

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Kreakurs:
Imidlertid har Izettle umiddelbart ikke integration med webshops. (Måske er det mig, der ikke har øje for det)

Det skyldes jo nok at Izettle er en løsning til fysisk betaling direkte med kreditkort. Og det er nok de færreste webshops der tror på at kunderne lige kommer forbi for at betale for varen.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 17. Sep 15
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Der findes adskillige løsninger, som integrerer POS (point of sele) med webshops, lagerstyring og økonomisystem.  Der er intet , som forhindrer et system i at fungere både i butik og på webshop samtidigt. Det kommer an på, hvor mange penge man vil smide efter en - forhåbentlig - god programmør .) De systemer er dog rimeligt bekosteligt for små iværksættere.

Når man kan tilkendegive sin støtte på linket i det oprindelige indlæg, så siger det jo sig selv, at hensigten er, at Izettle kan slutte sig til klubben af de programmer, der både kan administrere POS og e-handel.

Måske har du været lidt rigelig hurtig ved tasterne?

Fru Pedersen

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)