Iværksætteri er som regel en learning by doing proces, hvor især unge og nystartede iværksættere har meget at lære. Online markedsføring er en af de brancher, hvor mange starter på et spinkelt grundlag med et meget simpelt produkt med plads til forbedringer. Et godt eksempel er de mange der kaster sig ud i at lave hjemmesider. De nye iværksættere har med sikkerhed haft gavn af at følge debatten her på Amino, hvor ildsjæle som John Hannover utrætteligt hjælper ved at svare på spørgsmål om bogføring, love, regel og alt det praktiske om at stifte og drive en virksomhed. Da de fleste iværksættere kan bruge en hjemmeside, burde Amino være et rigtigt godt sted at lave et introduktionstilbud, så de nye kan få deres første kunder og gøre deres første erfaringer som selvstændige. Vi har alle mulighed for at stille alverdens spørgsmål. Vi kan spørge efter feedback på vores koncept, hjemmeside og markedsføring og mange får rigtig mange gode input her på Amino. MEN hvis en nystartet iværksætter vælger at støtte Amino med et Plus-abonnement, som giver adgang til at skrive i forummet "Jeg har et godt tilbud til dig!", så stopper venligheden. Det er naturligt at potentielle kunder stiller spørgsmål til tilbud, men gang på gang er det konkurrenter og andre eksperter, der stiller så mange kritiske spørgsmål at tilbudstråden løber af sporet. Folk har ingen respekt for at der er tale om et tilbud. Mit lille opråb: Hjælp, hvis der bliver spurgt om hjælp, men Giv plads til de nye og lad dem annoncere deres tilbud. |
Ja , det ser aldrig så pænt ud når det er en konkurrent som sviner et tilbud :)
Men husk, det er jo også en hjælp til nye som måske ikke kan gennemskue om det er godt eller skidt..