Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan jeg starte min webside op uden at have varerne?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Jul 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er i gang med at finde en til at lave min hjemmeside, men ville lige høre om jeg godt måtte begynde at sælge på den lige så snart den er oppe at køre selvom jeg ikke har varen. Jeg har kontakt med en leverandør og fået en prototype hjem, som er perfekt. Det jeg vil sælge er først aktuelt til sommer, men det jeg spørger om er altså om jeg godt må tage imod ordrer uden jeg har nogle vare hjemme?

vh

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil sige som udgangspunkt kan du vel godt men på den anden side du få ikke mange til at købe en vare som du ikke kan levere , og hvordan vil du håndter betalingen ?

da du ikke må tage betaling for en vare før den er afsendt fra dig iht. dansk lovgivning så ser jeg det lidt svært i mine øjne at der skulle være forretning i det 

Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Så længe du tydeligt oplyser om den forventede leveringstid, så kan jeg ikke se noget problem i det.

Men pengene kan du først trække til sommer vil jeg mene.

http://www.forbrugerombudsmanden.dk/Sager-og-praksis/Markedsfoeringsloven/Sager-efter-markedsfoeringsloven/ehandel/Traekning-af-penge-for-vare


Med mindre det er rejser eller et eller andet banebrydende produkt du sælger, så er det dog svært at se hvem der skulle bestille i så god tid :-)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)