Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må man sælge ure videre, som man har købt fra Kina

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 22. Sep 15
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej! 

jeg er ret ny til det med webshop og måske er det her et dumt spørgsmål(jeg vil bare være sikker). jeg vil gerne starte min egen hvor jeg sælger ure og smykker. Når jeg skriver jeg gerne vil sælge ure, så er det altså ikke dyre ure som MK,DW,Hugo Boss,Rolex osv.. det er bare nogen ure uden et mærke som har kategorien "rustfrit stål" så mit spørgsmål er bare, Må jeg gerne sælge ure som jeg har importeret fra Asien? 

mvh Husso123 Big Smile

Tilmeldt 22. Sep 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Sålænge du ikke sælger et produkt der er varemærke beskyttet og såfremt du betaler told og moms - så burde der ikke været noget problem i at sælge det videre.

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig med Kjerum

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig med Tom Smile

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 808
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Han skal desuden have et CVR nummer og være importregistreret

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Og så skal man huske, at man skal kunne indstille tiden.

Jeg læste om en, der havde importeret ure fra Kina - men drejeknappen var kun en dims, der var sat på til pynt - så alle urene viste kinesisk tid.

Smile

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46547
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Som det allerede vil fremgå - så skal du lige ha CVR nummer for du skal være importregistreret for at købe fra Kina (uden for EU) -

Forventer du at sælge for mere end 50.000 kr pr 12 mdr lbd så skal du også være momsregistreret og så er moms ikke en udgift ved importen

Eneste risiko er så, at selv uden brand på, KAN ure jo være kopier af andre, og så kan man få ballade men normalt vil de ubrandede være ufarlige og ja så må du sælge dem

Husk lige, kvaliteten er ikke altid vidunderlig på kinesiske ure, og slet ikke på mange af de helt ubrandede, og du skal yde returret og garanti og reklamationsret - og inden for 2 år sker let noget med de ure, og så skal du ha penge op af lommen.

Her om import fra Asien http://johnhannover.blogspot.dk/2013/11/import-til-videresalg-fra-kina-uden-for.html 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Taastrup
Tilmeldt 2. May 05
Indlæg ialt: 269
Fra  C S Data Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Leg og hobby til store drenge og piger hos Onkel Carsten, hvor du bl.a. kan købe HAMA miniperler

Tilmeldt 22. Sep 15
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for svaret! 

har tænkt over det og i har ret på mange punkter med at man skal passe på med kvalitet osv, så jeg har lige et hurtigt spørgsmål.. synes i det er dårligt at starte sådan en webshop op? altså jeg kan lide at sælge mange forskellige ting, OG det var problemet da jeg havde i tanke at starte en webshop op. Der var mange ting at vælge i mellem men jeg fik bare lige tanken om ure og smykker..

mvh. Husso123 Smile

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Feb 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er et marked hvor der allerede er stor konkurrence - så du skal kunne skille dig ud fra mængden, ellers får du meget svært ved at få succes. 

Venlig hilsen

Vivi Gamskjær Vroue

Authentic.dk

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)