Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogle gode råd til at komme i gang med udarbejdelsen af en app?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Nov 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har fået en idé til en app som jeg synes er spændende nok til, at jeg vil prøve at føre den ud i livet. Jeg kan ikke selv noget med udvikling af apps eller hjemmesider, men jeg har hele ideen og konceptet klart. Er der nogle der har nogle gode forslag til hvordan jeg relativt hurtigt og økonomisk overskueligt kan få lavet f.eks. en prototype? Er samarbejdet med en udvikler vejen frem? Er der nogle smarte måder man kan købe sig til det? Jeg er villig til at betale!

Håber I har nogle erfaringer som kan hjælpe mig videre i min proces :)

På forhånd mange tak,

Hilsen Sven

Tilmeldt 29. Jun 15
Indlæg ialt: 6
Fra  DKS Media Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har haft stor succes ved brug af freelancer.com, det kommer dog an på hvor omfattende din prototype skal være. Men hvis der kun er tale om en reel prototype ville jeg mene at freelancer vil være den bedste løsning for pengene. Skal du have designet en fuld app, vil jeg anbefale et ordentligt velkendt firma som har erfaring, men som dermed også er en del dyrere.

Tilmeldt 29. Mar 15
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey,

Hvis du søger hjælp til at få udviklet en app, så vil jeg meget gerne hjælpe dig.

Jeg har lavet apps siden 2009, og du kan kigge på mit portfolio her: moonsted.com

Glæder mig til at høre fra dig!

//Mathias

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Nov 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias

Det lyder spændende? Ved godt at apps kan variere meget i pris, men hvad vil du skyde på en prototype eller en færdigudviklet app vil koste der som usgangspunkt er simpel men som på en måde skal skabe kontakt mellem mennesker?

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Sven

Det lyder da spændende.

Det første du skal gøre er at finde en samarbejdspartner som stoler på. Det at få succes med at få udviklet en app, kræver en lang række færdigheder, og hvis du ikke selv er kendt i den verden, kan du let komme ud for nogle ubehagelige overraskelser.

Det første du skal gøre at at få lavet dig en forretningsplan, dvs du skal have fundet ud af hvordan du kommer til at tjene penge på din app, dernæst skal du få tegnet og beskrevet dit koncept, og måske også få lavet designet af de enkelte skærmbilleder så du kan få testet dem i din målgruppe

Først når du er der går du igang med selve udviklingen, her kan det være en fordel at benytte sig af udenlandske udviklere, det gør udviklingen billigere, men pas på det er let at komme galt afsted her - jeg har samlet lidt tricks til hvordan du kan sikre dig her: www.mhn-consulting.com/fa-succes-med-udviklere-fra-hele-verden/ 

Under alle omstændigheder vil jeg anbefale dig at få fat i en der kender området og som kan tage en projektleder rolle for dig.

Held og lykke med projektet

//Morten

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)