Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

KRITIK SØGES!

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 27. Oct 14
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en webshop, www.easyshave.dk, som vi gik online med for 3 uger siden, og vi har da haft 6 ordrer indtil videre, men der er en del forladte kurve, og ville meget gerne have noget kritik, for hvad vi kunne gøre bedre på shoppen :)

Hvis i ville give 2 min af jeres tid, til lige at tjekke den ud, og se om der er noget DU ikke synes er fedt, så smid gerne en kommentar!

På forhånd tak!

Tilmeldt 5. Oct 15
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej hej, du får gerne en kommentar fra mig af. Som kun afspejler MIN personlige holdning ;) 

Først vil jeg lige sige: Spændende produkt! Det har jeg ikke set før :)

Første indtryk er, at siden er til kvinder, men i produktvideoen er det umiddelbart en mand som i bruger? Kan godt se det smarte, i og med at der er mere hår at fjerne og på den måde vise forskellen, men alligevel ville jeg nok selv have lavet den mere målrettet til ét af de to køn. - Alternativet er at gøre siden mere "monoton" (fx fjerne hjerterne på startsiden), og evt. have to produktvideoer, en med en mand og en med en kvinde.

Hvis problemer er, at trafikken er tilstrækkelig men at folk så smutter under et køb, kunne du evt. tilføje lign til dine forretningsbetingelser hvis du ikke allerede har det, og på den måde skabe tilladelse til at skrive til dem. Det kunne være noget i stil med følgende, bare omformuleret:


"To promote use of our Services. For example, if you leave your Personal Information when you visit our Website and don’t sign up for any of the Services, we may send you an email asking whether you want to sign up. And if you use any of our Services, and we think you might benefit from using another Service we offer, we may send you an email telling you about it."

En anden ide jeg tror ville passe godt på produktet er, at finde main influencers på sociale medier som passer til din målgruppe, og få dem til at teste produktet gratis. Nogle beder direkte personen om omtale på sociale medier, men andre er heldige og får omtalen uden at bede om det. Det er jo så op til dig hvor meget du vil "presse" denne influencer, men pas på det ikke skaber en dårlig omtale i stedet. 

Håber min kommentar kunne bruges til noget :) Ha' en god dag, og held og lykke med det fremover. 

Fra Viborg
Tilmeldt 6. Jun 07
Indlæg ialt: 324
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Korsbæk:

Hvis problemer er, at trafikken er tilstrækkelig men at folk så smutter under et køb, kunne du evt. tilføje lign til dine forretningsbetingelser hvis du ikke allerede har det, og på den måde skabe tilladelse til at skrive til dem. Det kunne være noget i stil med følgende, bare omformuleret:


"To promote use of our Services. For example, if you leave your Personal Information when you visit our Website and don’t sign up for any of the Services, we may send you an email asking whether you want to sign up. And if you use any of our Services, and we think you might benefit from using another Service we offer, we may send you an email telling you about it."

Det ville nok være en dum idé, hvis man gerne vil overholde markedsføringsloven. Kunden skal AKTIVT acceptere at blive kontaktet pr. e-mail. Hvad du skriver i dine forretningsbetingelser er i dette henseende underordnet.

Tilmeldt 5. Oct 15
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Da ikke hvis de accepterer forretningsbetingelserne først? Så har de jo "aktivt" accepteret følgerne? :) - Men det understregede jeg ikke nej, det burde jeg nok. 

Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

For mig kan jeg ikke lige se fidusen, når man kan få en maskine der hiver hårene ud.

Med pads koster det penge hver gang, og jeg ville hurtigt tale kæresten fra det :-)

Måske hvis det fungerede istedet for barberblade til skæg, men der kommer jeg nok i tvivl og tænker TV shop :-)

Tilmeldt 31. Aug 15
Indlæg ialt: 92
Fra  Firma firma Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Spændende produkt - det kendte jeg ikke :)

 

Helt overordnet synes jeg, at siden indeholder de elementer, som må forventes af en side. Jeg ved ikke, om det meget sparsomme sortiment kan være med til at skræmme kunder væk - men der er selvfølgelig set webshops med meget begrænset produktudvalg, som vist klarer det ganske udemærket.
Jeg synes, at I skal overveje den brune farve, som I har som et gennemgående tema. Der er en lidt tung farve, som i min verden ikke giver mig lyst til at være på siden.

Det jeg tror kan holde folk fra at bestille er en fragtpris på 39 kr. er lige i overkanten. Det virker voldsomt at skulle betalt 40% oven i prisen for at få varen leveret, hvis man bestiller en startpakke. Dette kunne sagtens afholde mig fra at bestille.

 

Når produktvideoen er en så central del af siden, vil jeg mene, at der burde bruges tid (og penge) på at lave en mere lækker og professionel video. Jeg kunne forestille mig, at man på Amino Freelance kan finde en foto-nørd, som kan gøre det for et fornuftigt budget.

Tilmeldt 31. Aug 15
Indlæg ialt: 92
Fra  Firma firma Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Yderligere kan jeg ikke se fragtprisen - med mindre jeg kommer noget i indkøbskurven. Det kan give en usikkerhed for kunden.

Fra Viborg
Tilmeldt 6. Jun 07
Indlæg ialt: 324
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Korsbæk:

Da ikke hvis de accepterer forretningsbetingelserne først? Så har de jo "aktivt" accepteret følgerne? :) - Men det understregede jeg ikke nej, det burde jeg nok. 

Aktivt skal forstås som aktivt. Kunden skal f.eks. sætte flueben i en boks, hvor han/hun specifikt giver lov til kontakten. Det er ikke tilstrækkeligt standardbetingelserne accepteres.

Tilmeldt 14. Oct 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej...

når jeg trykker på linkhttp://www.easyshave.dk, så lander jeg på en tom side. Måske pga. trafikken - eller fordi jeg prøver fra iPad ?! Jeg ved det ikke - men jeg kan ikke se siden ihvertfald.

Sk

Fra Odense
Tilmeldt 3. Mar 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Bombgirl.dk Skrevet kl. 02:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Krogsgaard:
når jeg trykker på link: http://www.easyshave.dk, så lander jeg på en tom side.

I linket er kommaet kommer med. Det er vigtigt, specielt som ny webshop at man sikre sig at ens links altid er iorden! (www.easyshave.dk)

Nu har jeg aldrig prøvet at barbere min ben ;) men umiddelbart er der ikke noget på jeres forside, når man lige kommer ind, der fortæller mig hvilket fantastisk produkt i sælger. Altså hvorfor jeg skal vælge dette frem for noget andet som jeg måske har brugt de sidste mange år.

Der kommer dog lidt i jeres slider, slide 2. Spar tid, penge mm. Den synes jeg bestemt bør være jeres første slide. Det er meget fint med jeres intention med webshoppen, men den kan i placere på slide 2, eller andet centralt sted på siden.

Jeg synes godt i kan gøre mere ud af fordelene ved jeres produkt i forhold til traditionelle og kendte produkter, og meget gerne på jeres forside. Fordelene er måske også allergivenlig, miljø, øko, genbrug osv. Det ved i bedst.

Synes ikke rigtigt jeg sidder med fornemmelsen efter at have set videoen, at man kommer til at spare tid, når man ser den virker det som om det er en meget langsommelig proces. Jeg har en eller anden forestilling om at det er hurtigere med en skraber, men hvad ved jeg ;) Så som tidligere nævnt skal der måske kigges lidt på videoen.

Held og lykke med det hele - glæder mig til at se hvad i finder ud af.

Distributør af sexet og frækt lingeri og dameundertøj.
www.bombgirl.dk & www.demoniq.dk.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)