Jeg har en webshop, www.easyshave.dk, som vi gik online med for 3 uger siden, og vi har da haft 6 ordrer indtil videre, men der er en del forladte kurve, og ville meget gerne have noget kritik, for hvad vi kunne gøre bedre på shoppen :) |
Hej hej, du får gerne en kommentar fra mig af. Som kun afspejler MIN personlige holdning ;)
Først vil jeg lige sige: Spændende produkt! Det har jeg ikke set før :)
Første indtryk er, at siden er til kvinder, men i produktvideoen er det umiddelbart en mand som i bruger? Kan godt se det smarte, i og med at der er mere hår at fjerne og på den måde vise forskellen, men alligevel ville jeg nok selv have lavet den mere målrettet til ét af de to køn. - Alternativet er at gøre siden mere "monoton" (fx fjerne hjerterne på startsiden), og evt. have to produktvideoer, en med en mand og en med en kvinde.
Hvis problemer er, at trafikken er tilstrækkelig men at folk så smutter under et køb, kunne du evt. tilføje lign til dine forretningsbetingelser hvis du ikke allerede har det, og på den måde skabe tilladelse til at skrive til dem. Det kunne være noget i stil med følgende, bare omformuleret:
"To promote use of our Services. For example, if you leave your Personal Information when you visit our Website and don’t sign up for any of the Services, we may send you an email asking whether you want to sign up. And if you use any of our Services, and we think you might benefit from using another Service we offer, we may send you an email telling you about it."
En anden ide jeg tror ville passe godt på produktet er, at finde main influencers på sociale medier som passer til din målgruppe, og få dem til at teste produktet gratis. Nogle beder direkte personen om omtale på sociale medier, men andre er heldige og får omtalen uden at bede om det. Det er jo så op til dig hvor meget du vil "presse" denne influencer, men pas på det ikke skaber en dårlig omtale i stedet.
Håber min kommentar kunne bruges til noget :) Ha' en god dag, og held og lykke med det fremover.