Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en ildsjæl af en programmør

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer, 

Jeg sidder med en opstart af en sindsyg spændende virksomhed, hvor jeg nu søger en fast programmør, hvis gevinst er en stor ejerandel i virksomheden, mod fremadrettet at arbejde fast for virksomheden. Projektet har allerede skabt stor interesse blandt mulige investorer

Nu kommer problemet: 

Der er blevet skabt en kultur, hvilket til dels også er forståeligt, hvor alt for mange har rigtig "gode" ideer, og søger derfor efter en programmør. Mange af disse personer er dog bare ikke seriøse nok, og derfor skubber mange programmører nu disse personer fra sig, og vil ikke høre om det. Det ødelægger det hurtigt for "os" der virkelig mener det, og er klar til at launche et seriøst projekt. 

Der er kæmpe interesse blandt bekendte programmører i netværket, men jeg kunne godt tænke mig et bud fra flere, inden den rette bliver budt velkommen. 

Hvor finder jeg dem, og evt. hvordan? 

Tak.

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Send en mail med din idé til tomc@modified.dk - men forvent halvanden uge svar tid da jeg lige er i Tyrkiet en uges tid fra onsdag :)

Er ideen så god er jeg i stand til at få en af mine seks programmører til at hjælpe mod en 50/50 deal :)

Fra København
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tom, 


Jeg venter til du kommer hjem, og vil i stedet gerne opsætte et møde, hvor du kan høre mere. Hvor i landet er én af dine 6 programmører til stede? 

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 06:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Viborg

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)