Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har en god idé - men hvad så?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Terndrup
Tilmeldt 24. Nov 14
Indlæg ialt: 17
Fra  Akvarieroden.dk Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg syntes selv jeg har fået et super god idé. Jeg ved ikke helt om jeg tør at fortælle om den, da den er ret simpel.

Det jeg har brug for, er en webside og en app til ios og android. Det er som sådan ikke særlig kompliceret. Der skal være mulighed for at betale sig til et login og udgive noget materiale. Materialet skal så kunne ses gratis af almindelige mennesker på websiden samt appen. Der skal kunne søges på geografiske områder ved hjælp af kort, og postnummer.

Når og hvis jeg får det tekniske produkt på benene, kommer der en masse arbejde bagefter med salg, markedsføring, osv... Men det har jeg styr på.

Problemet er det tekniske produkt. Jeg tvivler meget på mine egne evner, til at jeg kan fikse dette selv. Jeg har bygget en simpel magento-webshop op fra bunden, og mere rækker mine evner ikke til.

Hvad har jeg af muligheder for at komme videre? Jeg har ikke noget opstartskapital, så det at købe et færdigt produkt hos en udvikler er ikke en mulighed.
Men kender dog ikke prisen på sådan en opgave?

What to do?

Mvh

Morten Kristiansen

Tilmeldt 29. Mar 15
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Godt med den gode ide :) Jeg vil meget gerne hjælpe dig videre.


Du kan starte med at kigge på moonsted.com og gerne sende mig en mail på: m@nsted.dk

Glæder mig til at høre fra dig!

//Mathias

Fra Terndrup
Tilmeldt 24. Nov 14
Indlæg ialt: 17
Fra  Akvarieroden.dk Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mathias.
 
Jeg ved ikke helt hvor jeg skal starte med mit projekt, men som sagt kunne det være fint hvis jeg fik en idé om hvad det eventuelt ville koste.
Men vil lige understrege at jeg på nuværende tidspunkt ikke har midlerne til at betale flere tusinde kroner.
Mvh Morten
Fra København
Tilmeldt 7. Oct 08
Indlæg ialt: 171
Fra  dmeGraphic Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten.
Jeg synes det lyder til du er nede i 2 muligheder:

1. Find ud af, projektet vil koste i kroner og øre - find penge - evt. gennem en investor.

2. Varm godt op under en programmør/udvikler/evt. et team, der gerne påtager sig opgaven mod at få %´er i firmaet der ejer det.

Hvis du er heldig nøjes de med 60%.

God fornøjelse med projektet - det lyder spændende.

Website: www.DavidMetzon.dk

Direkte mail: dme@dmegraphic.dk

Fra Terndrup
Tilmeldt 24. Nov 14
Indlæg ialt: 17
Fra  Akvarieroden.dk Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor finder man ud af hvad sådan et projekt vil koste?

Selve websiden og appen er jo ikke nogen nyt og fancy der skal opfindes, så forestiller mig at der vil kunne findes en skabelon eller lignende, som blot skal modificeres efter mine ønsker.

Men måske jeg tager fejl?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)