Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Handels- eller Forretningsbetingelser til grafiker

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Jan 13
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Kunne der sidde en selvstændig grafiker derude, som ville være villig til at lade mig se hans eller hendes handels- og Forretningsbetingelser, blot til inspiration?

Som sagt kun til inspiration, så ikke noget med direkte kopi, eller på anden måde udnyttelse af venlighed :)

Samtidig er jeg interesseret i hvordan I forholder jer, når I sælger et Logo i et given format. Hvilke forbehold tager I så over for kunden ift. fremtidige ændringer og konverteringer?

Håber nogen vil hjælpe mig.

Og på forhånd tak.

Mvh.

Dennis Ahlmann

Fra København
Tilmeldt 8. Oct 14
Indlæg ialt: 412
Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis,

Hvis du selv har tænkt dig at skrive dine haldelsetingenser kan du overse vigtige emner, lad vær med at spare de penge og kontakt en advokat eller en med ligende erfaring.

Det kan blive dig en dyr fornøjelse hvis dine Handelsbetingelser ikke er 100%.

Tilmeldt 13. Jan 13
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tobias.

Det har jeg fuld forståelse overfor, men som sagt er det heller ikke for at koipere eller ligende, men simpelthen for at se hvad andre skriver.

Fra København
Tilmeldt 8. Oct 14
Indlæg ialt: 412
Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis,

Hvad grund er der til se hvad andre skriver hvis du for en professionel til at skrive dem for dig?

Der er jo ingen grund til at se hvad andre gør hvis de ikke gør det rigtigt...? Vil gætte på at de fleste som skriver disse har prøvet det før og ved hvad der skal stå.

Kun min anbefaling, der er jo ingen grund til at bruge tid på noget som ikke vil gavne dig i sidste ende :)

Tilmeldt 13. Jan 13
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Som sagt, ren og skær interesse i hvad andre skriver :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)