Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny shop til kvinder

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 578
Fra  Firtal Brands ApS Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,


Den der baggrund i kører - deeeen ville jeg af med :D Eij, synes slet ikke den falder ind i det der...

Nogle småfejl I nok bare har overset:
- I har 2 forskellige krav til gratis levering og to priser på leveringen?
- Mange af jeres billeder er der ikke.

I har nogle relativt flotte billeder af jeres produkter.... kunne I ikke få dem til at spille lidt mere sammen med jeres design, så man føler man er kommet til en hot beautyshop? :)

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 578
Fra  Firtal Brands ApS Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

 Det skal lige hurtigt siges at vi indtil videre kun har oprettet meget få produkter :-) Swy, det er derfor der mangler mange billeder.

 Hvad tænkte du på med hensyn til billederne skal spille sammen? En ramme omkring dem? 

Fra London
Tilmeldt 11. Dec 07
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Har ikke så mange kommentarer, men jeg tror en hvid baggrund ville gøre underværker.

 

Hilsen Kasper :) 

Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det er lidt svært at forklare...
Men når jeg kigger på sitet, ser jeg mest den der standard shop med nogle standard billeder i.

Jeg kunne godt tænke mig at shoppen spillede sammen med billeder, at de er en del af shoppen og ikke "bare noget der ligger i" shoppen.
Måske I tog nogle linier fra nogle af jeres flotteste produkter, og genskabte dem i jeres menuer...
Det lyder måske lidt flyvsk, men man kan jo altid prøve at lade sig inspirere af sine produkter.

EDIT:
Jeres forside midt på, har noget af det der skal til....
Det er lidt det omkring, der kvæler det der kunne blive et stilrent look.

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 08:24
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg synes faktisk den er rimelig okay... og billederne indtil videre ser også godt ud, og jeg synes ikke som emil at de springer udenfor...

det kan ikke gøres meget anderledes med mindre det vil komme til at se indskudt ud.... dette er måden man forventer billederne står på...

og jeg tror I har skrevet teksten til produktet selv, hvilket jeg synes er en rigtig god idé... (baseret på at der er stavefejl i teksten ;-) ) - kig efter "mændge"...

webshoppen er en fin standard shop, men den springer ikke i øjnene, men som en begyndelse er det en god webshop...

Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes faktisk meget godt om jeres shop:o)

Det eneste som lige springer mig i oejnene er at I skriver xxx levering m. maxibrev.
Paa et maxibrev er der ingen forsikring, og det ved nogle kunder nok godt. Under alle omstaendigheder skal I daekke hvis kunden ikke modtager varen. At I vaelger at sende med maxibrev, er vel fordi i finder det mest rentabelt. Men oplys ikke saa direkte, da nogle maaske vil vaelge jer fra pga. den manglende forsikring.

Fra Sindal
Tilmeldt 25. Oct 07
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er kvinde og jeg siger WOW, det er en lækker side, blide farver og jeg kan godt lide baggrunden, hvid baggrund gør ondt i øjnene.

jeg syns bare at der er for lidt plads, kunne godt tænke mig at siden var højere.

Så er der lige en ting...det her "Modtag det månedlige nyhedsbrev og vind et gavekort på 500 dkk."
Det må du ikke bare sådan...der skal være betingelser/vilkår og regler og den slags. Du skal sætte dig nøje ind i hvad der er af regler om at lokke med penge.

Jeg arbejder selv i en af Danmarks helt store webshops og der falder altså store bøder, hvis man ikke følger reglerne, så tjek det lige ud for din egen skyld..

Yuki – stille som sne?? http://www.yuki-design.dk post@yuki-design.dk
Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 578
Fra  Firtal Brands ApS Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

 Dejligt med en kvindes syn på tingene også. 

 Siden var lidt højere? Hvad mener du med det, at vi skal putter for eksempel flere produkter ind nedenunder?

 Tak for oplysningen omkring det med pengene. Det ændrer vi.

 

Mvh.

Jesper Hvejsel

Fra Sindal
Tilmeldt 25. Oct 07
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

 

>> Dejligt med en kvindes syn på tingene også. 

 Siden var lidt højere? Hvad mener du med det, at vi skal putter for eksempel flere produkter ind nedenunder?<<

 

Ja f.eks eller måske bare lidt mere luft i toppen, der er et eller andet der virker forkert, men jeg kan ikke helt genneskue hvad det er...måske hjælper det når siden er helt færdig? 

Yuki – stille som sne?? http://www.yuki-design.dk post@yuki-design.dk
Side 1 ud af 2 (11 indlæg)