Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad gør jeg forkert...

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Sindal
Tilmeldt 25. Oct 07
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er bevist at du har ca. 7 sec til at fange en kundes opmærksomhed, før de har bestemt sig til at blive eller går videre.

på de 7 sec kan jeg ikke se hvad det er du vil sælge mig, men der er et fint link lige midt i mit synsfelt. det klikker jeg på og er ikke længere på din side og jeg har allerede glemt at jeg har været der....

Kan du følge mig?

Du leder din kunder væk fra din side næsten inden de er kommet ind!!

Med mindre "minmave" betaler dig for at have et link midt på din side, skal du flytte den længere ind i dit site og huske at den skal åbne i et nyt vindue, så din side stadig ligger åben....DET ER MEGET VIGTIGT!

Flyt indholdet af din butik op i øjenhøjde og giv et priseksempel, du mangler salgsbudskaber!! Den skal ikke gemmes væk i nederste højre hjørne.

Du har ufattelig meget information men salgsbudskaber på din forside

Hvis du kan kombinere dette med de helt fantastiske råd du ellers har fået så har du en chance...

Få nogen til at se på din side og sammenlign med andre lign. sider, det må meget gerne være nogen der ikke kender dig fx. venners kolleger olign.

Hør hvad de har at sige. Det vil kunne give dig et billede af hvad dine kunder ser når de kommer ind.

 

Håber du kan bruge dette til noget.

pøj, pøj, Jeg håber virkelig du får det til at fungere Wink

 

P.S. superflot design!!

 

 

Yuki – stille som sne?? http://www.yuki-design.dk post@yuki-design.dk
Fra Skive
Tilmeldt 3. Jan 07
Indlæg ialt: 139
Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Yuki:

Det er bevist at du har ca. 7 sec til at fange en kundes opmærksomhed, før de har bestemt sig til at blive eller går videre.

på de 7 sec kan jeg ikke se hvad det er du vil sælge mig, men der er et fint link lige midt i mit synsfelt. det klikker jeg på og er ikke længere på din side og jeg har allerede glemt at jeg har været der....

Kan du følge mig?

Du leder din kunder væk fra din side næsten inden de er kommet ind!!

Med mindre "minmave" betaler dig for at have et link midt på din side, skal du flytte den længere ind i dit site og huske at den skal åbne i et nyt vindue, så din side stadig ligger åben....DET ER MEGET VIGTIGT!

Flyt indholdet af din butik op i øjenhøjde og giv et priseksempel, du mangler salgsbudskaber!! Den skal ikke gemmes væk i nederste højre hjørne.

Du har ufattelig meget information men salgsbudskaber på din forside

Hvis du kan kombinere dette med de helt fantastiske råd du ellers har fået så har du en chance...

Få nogen til at se på din side og sammenlign med andre lign. sider, det må meget gerne være nogen der ikke kender dig fx. venners kolleger olign.

Hør hvad de har at sige. Det vil kunne give dig et billede af hvad dine kunder ser når de kommer ind.

 

Håber du kan bruge dette til noget.

pøj, pøj, Jeg håber virkelig du får det til at fungere Wink

 

P.S. superflot design!!

 

 

Tak for dine råd. De er rigtig gode!

Skynder mig at "rette" til.

God weekend!

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Jeg ville lavet et mere stilrent design. Jeg synes ikke shoppen virker professionelt nok til jeg ville ture købe noget. Og når man så ser det er LR produkter, ja så siger jeg sku nej tak. Måske skulle du få nogle gode produkter fra kendte mærker ind, og ikke alt det der MLM crap. (Bare min mening). For hvis jeg endelig ville købe det skulle jeg nok finde en forhandler der ville sælge det til hans/hendes indkøbspris.

Ja du kan nok ikke bruge det til så meget. Men jeg ville få nogle rigtige vare som folk ser efter og så få en ordentligt design.

 

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med dig,

Jeg kan rigtig godt lide din shop - designet - men alle de andre råd der er kommet i denne tråd vil jeg råde dig til at følge.

Hvor mange besøgende har du om dagen?

Hvis ikke du har et statistik-program til at følge dette, vil jeg anbefale dig at få implementeret Google Analytics. Se mere her: www.google-analytics.com

EDIT: I øvrigt vil jeg anbefale dig at få implementeret ewire (www.ewire.dk) med en privat konto og en betalingsknap, og fortæl dine kunder, at de kan betale med dankort igennem denne løsning. :)

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Tranbjerg J
Tilmeldt 30. Sep 07
Indlæg ialt: 382
Fra  Kommunikationspartiet Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tanja

Jeg har kun skimmet de andres svar, så tilgiv mig, hvis det allerede er blevet sagt. Smile

Min oplevelse: Når jeg klikker mig ind på sitet, tænker jeg først og fremmest, hvad mon denne shop egentlig sælger?

Der er rigtig meget tekst (for meget), som forklarer en masse, men stort set ingen billeder og konkrete priser eller tilbud.

Hvorfor kommer man ikke direkte ind på din shop, når man kalder dit domæne? Det ville være en rigtig god idé!

Giv et godt tilbud, som springer dine kunder i øjnene og som de ikke kan sige nej til. Ofte er det fordelagtigt, at give sine kunder en god oplevelse også uden man tjener penge på det. Det kan du i stedet gøre i længden, når kunderne vender tilbage og endvidere anbefaler din side til deres venner.

En god tommelfingerregel er at gennemgå sin hjemmeside kritisk, som var man selv en kunde, der besøgte siden for første gang.

Det kan selvfølgelig være svært at forholde sig objektiv og derfor bør du måske lade nogle gode venner gøre det for dig. Bare ikke så gode, at de ikke tør kritisere. Smile

Prøv at gøre din side meget mere simpel og ligetil. Find evt. en lignende shop, som du har tiltro til, og lad dig inspirere af deres opsætning.

Du kan også med fordel læse Martins E-pusher, der kan du finde mange flere gode råd. http://www.e-pusher.dk/e-pusher_light/

Det var min mening. Held og lykke med det hele. Smile

Mvh.

Anders Thiim

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tanja !

 

Jeg har kigget lidt på din butik og mener ligesom alle andre at Dankort er et MUST ;_) Kunder er nogle utaknemmelige størrelser, og de handler dér hvor det er hurtigt og effektivt. Derfor vil jeg anbefale dig at optimere med hurtigere ekspeditionstid 1-3 dage, Dankort og måske nogle gratis vareprøver ved køb for over...et eller andet !

 

Det med at reklamere med at man er sygeplejerske ved jeg ikke helt om batter, jeg er det selv, og fatter ikke mere tillid til en sygeplejerske-sælger end en hvilken som helst anden .......... måske har dine potentielle kunder ikke behov for at tænke på sig selv som nogle der ligefrem har brug for sygeplejeske-assistance ?

 

Bilederne af dine kosmetik produkter er flotte, men jeg har aldrig hørt om mærket og det fremmer jo ikke nødvendigvis en købetrang ;-(

 

Måske har du skrevet det i et svar, men jeg tænker også : Hvad er dine forventninger til kundeantal ? Hvor længe har butikken eksisteret og kunne det tænkes at det blev bedre via mund til øre og tilfredse kunder osv ?

Du kunne også tilmelde dig en livsstilsmesse som feks. den Go-pilot skal afholde til sommer ! Der bliver man set og folk kan prøve ens produkter " in real"

 

Held og lykke med det ;-)

 

Mange hilsener

Stine www.skosnuden.dk

Fra Skive
Tilmeldt 3. Jan 07
Indlæg ialt: 139
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Skosnuden.dk:

Hej Tanja !

 

Jeg har kigget lidt på din butik og mener ligesom alle andre at Dankort er et MUST ;_) Kunder er nogle utaknemmelige størrelser, og de handler dér hvor det er hurtigt og effektivt. Derfor vil jeg anbefale dig at optimere med hurtigere ekspeditionstid 1-3 dage, Dankort og måske nogle gratis vareprøver ved køb for over...et eller andet !

 

Det med at reklamere med at man er sygeplejerske ved jeg ikke helt om batter, jeg er det selv, og fatter ikke mere tillid til en sygeplejerske-sælger end en hvilken som helst anden .......... måske har dine potentielle kunder ikke behov for at tænke på sig selv som nogle der ligefrem har brug for sygeplejeske-assistance ?

 

Bilederne af dine kosmetik produkter er flotte, men jeg har aldrig hørt om mærket og det fremmer jo ikke nødvendigvis en købetrang ;-(

 

Måske har du skrevet det i et svar, men jeg tænker også : Hvad er dine forventninger til kundeantal ? Hvor længe har butikken eksisteret og kunne det tænkes at det blev bedre via mund til øre og tilfredse kunder osv ?

Du kunne også tilmelde dig en livsstilsmesse som feks. den Go-pilot skal afholde til sommer ! Der bliver man set og folk kan prøve ens produkter " in real"

 

Held og lykke med det ;-)

 

Mange hilsener

Stine www.skosnuden.dk

Hejsa og tak for svar!

Jeg kører det som et fritidsprojekt og har ikke penge til at have et varelager. Skal ekspeditionstiden ned kommer priserne op.... LR har dag til dag levering, men det koster selvfølgelig ekstra.... men aha, får lige en tanke: det kan man måske købe som tilvalg??

At skrive at jeg er sygeplejerske er fordi at jeg gerne vil råde og vejlede i forhold til brevkasse og slankeprodukter. Vil i den forbindelse gerne fremstå troværdig...Men ok, måske burde det nedtones.

Er jo i vildrede og efter at have spurgt på amino er jeg endnu mere forvirret!! Confused

Shoppen er blevet til, da jeg ikke ønsker at gå efter mund til øre/øjne metoden. Havde håbet at det var nemmere via denne vej. Har ikke tiden til homeparties og er en enspænder, der ikke er god til at sælge. Bliver alt for flink eller "genert" i en salgssituation.

Shoppen bør og kan lykkes. Skal bare lige have strikket et koncept op der virker! Det har jeg brugt et lille år på med mange off-perioder og forskellige webshops.

Personligt synes jeg at LRs produkter er gode og har ikke tænkt i andre baner. At man ikke kender dem... det kan måske lykkes alligevel!

Takker alle for svar og råd.

Fra Sindal
Tilmeldt 25. Oct 07
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er meget bedre nu....kan du selv fornemme hvor meget mere indbydende siden blev uden alt det tekst.

Nu skal du bare lave billederne ensartede så det ikke står og hopper....Jeg syns stadig du mangler et salgsbudskab.

Jeg syns at hvis så mange mennesker ikke kender produktet, bør du fremhæve siden med vareprøver.

Jeg syns så at det er groft at tage 30 kr for et katalog, du bør tilbyde at sende katalog med ved køb af et vist antal vareprøver.

...og jeg kender godt nogen af LR's produkter...

Men det ser bedre ud nu og det var hurtigt du fik lavet ændringer ....flot! 

Yuki – stille som sne?? http://www.yuki-design.dk post@yuki-design.dk
Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Tanja Andersen:

Kære Aminoer.

Jeg kaster snart håndklædet i ringen.... jeg har ingen kunder.
Har brugt lang tid på at finde den rette shop.(Til rimelige penge)
Jeg har tilpasset og tilpasset efter jeres fine tilbagemeldinger. Det eneste som jeg ikke har gjort endnu er at få dankortbetaling. Tror ikke på at manglen på dette er den eneste grund til at jeg ingen kunder har.

Kan i give mig et bud, eller skal jeg give det lidt tid?? Har Googlet, men ønsker ikke at bruge mere end 1000 kr om måneden. Shoppen er et fritidsprojekt. Men derfor må den da godt virke!

Håber på kontruktive tilbagemeldinger og takker endnu engang for jeres tålmodighed ;-)

Tanja

www.a-vera.dk  

 Det der gør at jeg ikke ville købe noget i din shop, er primært udvalget..
På forsiden kan jeg se billeder af nogle lækre øjenskygger - Men hvis jeg skal købe dem, skal jeg først bestille et katalog (og betale for det), der efter bestille og overføre penge og her efter vente på det kommer  - De er alt for besværligt.

Der er 2 grunde til at gå på nettet og købe for mit vedkommende..

1 Det er nemt og hurtigt at bestille og det kommer med posten et par dage efter..
2 Jeg kan i ro og fred side og kigge produkterne igennem på min skærm og sammenligne med andre produkter

Jeg kan faktisk ingen af delene på din side - Det er ikke hurtigt, fordi jeg først skal bestille katalog osv. og jeg kan ikke se produkterne på skærmen..

For mit vedkommende ville jeg heller ikke være interesseret i slanke produkter osv, men muligvis i dine parfumer/make up - Som jeg ikke kan se på siden.

(Er lidt træt, så undskyld de dårlige formuleringer :-))

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tanja,

Synes lige jeg ville slå et slag til for Dankort betaling. Jeg har set en del shops og dem med dankort har typisk en markant højere omsætning. Det behøver heller ikke koste en formue, vores egen EasyFlow løsning fåes med Dankort for 300 kr. pr. måned. Derudover er der udgifter til PBS på omkring 1000 kr. årligt, dette betyder at dine samlede månedlige udgifter er under 400 kr. Hvilket jeg ville tro et dit tilfælde ville give dig et overskud relativt hurtigt (Hvis man ikke regner din arbejdstid som udgift :-)

Mht. din så synes jeg at din forside skal vise konkrete produkter og priser, det bør være hovedformålet med den. Dette vil fortælle brugeren at der er tale webshop, og måske allerede der inspirerer til køb.

Det faktum at du er sygeplejeske synes er over ordentligt positivt, det burde du kunne slå mere på. Det giver en god troværdighed, men den ødelægges lidt ved breden at de produkt udbud. Jeg kunne sagtens tro på at en sygeplejeske kunne forhandle slankeprodukter, der rent faktisk virkede. Men det signal bliver ødelagt når samme person samtidigt vil sælge mig dufte til mig og kæresten. Samt et eller andet til hunde. Så står jeg mere overfor en sælger end en troværdig rådgiver, og så ringer alle alarmklokker.

PS: Hvis du har brug for et godt på EasyFlow, kan du evt. sende mig en PM.

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)