Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad gør jeg forkert...

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Skive
Tilmeldt 3. Jan 07
Indlæg ialt: 139
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg suger til mig.... Smile

At lave om på siden har givet øget interesse. Så tak for det. Nu sendes der gratis kataloger afsted igen.... alle kan få et gratis katalog, men det sår vist ikke tydeligt nok? At betale 30 kr for et katalog er for de kunder der har fået et gratis.... men jeg kan godt se at det måske ikke virker helt. Vil tænke over hvad jeg så kan.

Designmæssigt er der områder som jeg ikke har indflydelse på. Varekataloget vil hoppe og danse, hvis man ikke indsætte lige store billeder. Har ikke haft tid til selv at beskære dem...
men er ikke tilfreds selv. Bricksite er kontaktet. Sådan er det at vælge en "færdigpakke".

Jeg er ved at komme frem til at droppe brevkasse og sygeplejerskedelen. Vil satse på ren shop.

Jeg har MANGE varer der skal indsættes. Kosmetikken har ikke været prioriteret først. Men alt har jo ændret sig.

Dankort bliver først aktuelt, når der er salg i butikken. Nogen må da synes at efterkrav og bankoverførsel er ok.

Husk at jeg er en glad amatør som gerne vil lære. 

Dejligt med råd der virker!

Sender alle et jule knus.

 

 

Fra Sindal
Tilmeldt 25. Oct 07
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 08:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er billderne lige store, det blir da bedre og bedre

...men jeg vil nok give Dankort fortalerne ret. Jeg vil mene at du ikke har råd til at lade være.

Tag skridtet og invester i det dankort modul, du er vel moms registreret og kan trække noget fra?

Så skal du se så kommer der gang i salget Wink

 

Yuki – stille som sne?? http://www.yuki-design.dk post@yuki-design.dk
Fra Tranbjerg J
Tilmeldt 30. Sep 07
Indlæg ialt: 382
Fra  Kommunikationspartiet Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

(1) Dankort bliver først aktuelt, når der er salg i butikken. Nogen må da synes at efterkrav og bankoverførsel er ok

Efterkrav er dyrt - Postdanmark tager jo gebyr for denne "service"

Bankoverførsel er besværligt.

Jeg har drevet en shop, hvor jeg i starten tænkte ligesom dig(1).

Jeg oplevede desværre tit, at folk bestilte et produkt, valgte bankoverførsel som betalingsmuligehed, men de indbetalte bare aldrig pengene...

Det skal simpelthen gøres så let som muligt - både for dine kunder og dig - så derfor dankort.

Prøv at give dankort en chance, for eksempel i et år, og se om det gør en forskel.

Jeg tror du vil finde ud af, at det som dankortløsningen koster, hurtigt bliver tjent ind i øget salg.

Det handler også om signalværdi - jeg tager en shop meget mere seriøs, hvis de skilter med Dankort som betalingsmulighed.

Forbrugere har også en øget sikkerhed ved at betale med dankort. Det giver dem nogle flere muligheder for at få deres penge retur, hvis de for eksempel er blevet snydt.

Det blev så lidt mere propaganda for dankort - håber du er modtagelig. Wink 

Med venlig hilsen

Anders Thiim

Fra Skive
Tilmeldt 3. Jan 07
Indlæg ialt: 139
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er meget modtagelig! Smile

I har ret.... vil se om det kan lade sig gøre i det nye år, med et dankort.
Synes bare at det er mange penge, hvis det ikke ændrer noget ved kundetilgangen.
Husk at der ikke har været et reelt salg i laaaang tid. Kun interesse for gratis katalog.

Ikke mere piv herfra.

Fra Skive
Tilmeldt 3. Jan 07
Indlæg ialt: 139
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Med mindre een af jer har forbarmet sig, så har jeg haft mit første salg i dag!

Ville bare sige at jeres råd virker.....

Fra Tranbjerg J
Tilmeldt 30. Sep 07
Indlæg ialt: 382
Fra  Kommunikationspartiet Skrevet kl. 01:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Super!

Jeg vil ønske dig held og lykke med det hele og spørg endelig, hvis du har brug for mere hjæp.

Med venlig hilsen

Anders Thiim

Fra Sindal
Tilmeldt 25. Oct 07
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 08:13
Hvor mange stjerner giver du? :

WOOOOTT tillykke!!!Wink

 

Yuki – stille som sne?? http://www.yuki-design.dk post@yuki-design.dk
Side 3 ud af 3 (27 indlæg)