Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tegltag til hr. og fru Jensen - www.tag-eksperten.dk

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Søborg
Tilmeldt 13. Dec 07
Indlæg ialt: 23
Fra  Conversionlab A/S Skrevet kl. 02:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Tag-eksperten er specialister i lægning af tegltag for private kunder i parcelhus på Sjælland. Vi gik i luften 1/11 og har netop lanceret vores hjemmeside www.tag-eksperten.dk. Sidens vigtigste mål er at genere leads, enten ved at potentielle kunder ringer til os eller udfylder kontaktformularen. Vore kunder er typisk ægtepar, vi får lige mange fra kvinder som fra mænd.

Vi er i tvivl om et par punkter:
1) Hvad kan vi gøre for at øge sandsynligheden for at kunder henvender sig?
2) Vi har en speciel forretningsmodel, idet vi ikke selv bygger tagene. Vi er et salgs- og rådgivningsfirma, der formidler kontakten mellem den private kunde og et håndværkerfirma (nyheden i forhold til diverse byggeportaler er, at vi også laver det personlige salg ude hos kunden). Skal indholdet minde om et "almindeligt" håndværker firma eller skal vi gøre os umage med at forklare, at håndværkerne i praksis outsourcer deres salg til os og de fordele det giver kunden osv.??
3) Som nystartet har vi endnu ingen referencer. Jeg har indtil nu fravalgt at lægge referencebilleder op fra mit tidligere virke, fordi jeg synes det er utroværdigt. Gør de manglende referencer, at du ikke selv ville vælge at kontakte os, hvis du skulle have et tegltag?
4) Prioritering af indhold: Vi har forsøgt at "gætte" de tre vigtigste punkter for en potentiel kunde og lægge dem nederst på forsiden. Er der nogle andre punkter (evt. ikke eksisterende på siden), du finder vigtigere?

Alle andre inputs er også meget velkomne! På forhånd mange tak for dine kommentarer, jeg ser frem til at returnere hjælpen.

Venlig hilsen

Rolf Pedersen

 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)