Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Varemærkeregistrering - Hvad gjorde du?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Jan 13
Indlæg ialt: 24
Fra  LegendaryFame Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Så har jeg endelig fået logo og navn på plads - tilbage er vel egentlig bare at søge om varemærkeregistrering.

Jeg har snakket med servicen "Fri bane" og skrevet lidt med dkpto om muligheden for at varemærkeregistrere mit produkt, men synes kun at de svarer tilbage med at der ikke er andet for at prøve.

Inden jeg gør det, vil jeg dog lige høre jer ad. Har i nogle gode idéer til hvordan jeg kan undersøge om et lignende logo allerede er taget i brug inden for samme branche, så jeg ikke smider en masse penge ud af vinduet?

Håber at i kan hjælpe mig.

God dag

Rasmus

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 08:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu skriver du intet omkring, hvilke områder din varemærkeregistrering skal dække. Er det Danmark, EU eller World wide?

Det bedste råd herfra er, at du selv udfører så meget tjek, kontrol og research som muligt, da det koster spidsen af en jetjager, hvis du skal have en advokat med speciale i dette til at gøre det. 

Jeg har selv blogget lidt tidligere omkring varemærkeregistrering, da jeg selv har været hele turen igennem med flere EU varemærker, og derfor kender systemet på godt og ondt :) Måske du kan bruge et par af disse råd. Læs indlægget her.

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)