Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mange besøgende i web-shop - få ordrer

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Oct 15
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Vi - Sine og Anne - ejer plyssky.dk som er en web-shop, hvor vi sælger brugt, upcyclet børnetøj 0-6 år.

Vores virksomhed er socialøkonomisk. Vi køber affaldstøj fra Mødrehjælpen (tøj de ikke kan sælge fordi det er i stykker eller beskidt - velgørende organisationer vil heller ikke have tøjet) - vi sorterer, vasker og reparerer tøjet og sælger det billigt i web-shoppen plyssky.dk.

Vores web-shop har gn.snitlig 100 besøgende dagligt - nu hvor vi er i udsendelserne "Fra yt til nyt" på DR1 har vi endda flere besøgende - op til 700 dagligt. Men vi har knapt 1 ordre om dagen, hvilket er alt for lidt...

Vi tænker selv, at grunden til de manglende ordrer er, at udvalget ikke er stort nok - men hvis du vil kigge på plyssky.dk og giver feed-back på, hvad vi kan gøre bedre, vil vi være taknemmelige.

Grunden til, at man skal handle hos Plyssky er lave priser og høj kvalitet kombineret med god samvittighed over at købe brugt og bæredygtigt - samt støtte et socialt formål, nemlig Mødrehjælpen (hvor vi køber tøjet).

På forhånd TAK - hvis du giver os feed-back, gør du også noget godt for miljøetSmile

Mange hilsener Sine og Anne, Plyssky.dk

Tilmeldt 19. Sep 07
Indlæg ialt: 353
Fra  Virksomhed33 Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Det første der springer i øjnene er den fesne grønne i bruger på knapperne - den skal være meget mere grøn.

Brug lidt mindre skriftstørrelser

I har ikke nogen identitet - herunder logo

Siden er lidt rodet - Der er for meget støj - Gør det mere enkelt at gennemfører fra forside til check ud

Der mangler nogle troværdighedsfaktorer & trickere (Trustpilot, emærket, kundeservice, fysisk butik, nyeste varer, tilbud)

Vis at i er til stede på facebook - og vær det

Gør siden mere kommerciel - den har lidt udtryk af at være jeres hobby projekt

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Er meget enig med Mediehuset.

Der skal alt for mange klik til, før jeg lander i kurven. Farverne skiller sig ikke meget ud fra hinanden, og da jeg havde puttet en vare i kurven, gik der en del sekunder, før jeg fik øje på "Gå til kurven" linket, som dukker op i denne fesne grønne farve.

Inde på jeres checkout får jeg stress. Farvesammenspillet irriterer mine øjne. Få det til at se meget mere enkelt ud. 

Hvor mange af jeres kunder er firmaer og institutioner? Jeg går ikke ud fra, det er særligt mange?

I så fald er det bare med at få fjernet de felter i en fart. Som privat person virker det voldsomt, at jeg bliver præsenteret for tre felter for virksomhed. Det er ikke relevant for mig, så det irriterer mere, end det nok gør gavn. Få lavet en ekstra knap til virksomheder, som man kan slå til, hvis I absolut sælger til virksomheder.

One page checkoutet er som sådan fint nok, men det er stadig for rodet. Og hvorfor har jeg muligheden for at kunne logge ind? Væk med det. Det forstyrrer jeres første-gangs køber, og det er trods alt den allerførste knap, jeg bliver præsenteret for på jeres checkout.

I har stadig gamle oplysninger under jeres fragt, hvor I under "afhent selv" punkterne snakker om efterårsferie. Det er long gone. Det er fyld, væk med den information, især nu hvor det er fortid.

Logoet - hvor er det? Som Mediehuset nævner, så ser det lidt hobby-agtigt ud. Det kan også godt være, det er på hobbyplan lige nu, men derfor må det stadig gerne se lækkert ud. I kan sikkert få lavet et ganske fint logo for 5 dollars på Fiverr, der vil være fint nok til jeres behov. Alt andet end de der kedelige bogstaver.

Generelt kan siden bare gøres langt mere lækker. Lige nu ligner det, at det er en person, der har rodet med html og css i fem minutter, der har sat det op. 

Billedet herunder viser også, hvor rodet det kan se ud på kategorisiderne. Alle knapperne sider hulter til bulter og ikke på en fin, lige linje, som det burde.

Og så er "Køb" knappen næsten usynlig i mine øjne. Gør mig meget mere opmærksom på, at jeg kan KØBE produktet.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 14. Nov 14
Indlæg ialt: 82
Fra  Patrickhoffmann.dk Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Plyssky:

Vores web-shop har gn.snitlig 100 besøgende dagligt - nu hvor vi er i udsendelserne "Fra yt til nyt" på DR1 har vi endda flere besøgende - op til 700 dagligt. Men vi har knapt 1 ordre om dagen, hvilket er alt for lidt...

Hvordan får i jeres kunder ind? AdWords?? og de 700 besøgende, hvor lang tid er de inde på jeres side - og regner i med, at de forsvinder efter at programmet ikke bliver sendt længere?

.... for mig at se skal i optimere jeres WEBSHOP som de andre så venligt har beskrevet, og så få de rigtige kunder ind :)

Yes Søgemaskineoptimering og affiliate marketing - Seneste projekt forlystelsesparker Idea

Fra København
Tilmeldt 8. Oct 14
Indlæg ialt: 412
Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Ud over den alt for store tekst som de andre så fint har beskrevet, så giver produkt billederne mig en fornemmelse for at det er brugt tøj / Et hobby salg.

Jeg mangler at se at det faktisk er en virksomheds webshop jeg sidder på og ikke Den Blå Avis.

Det er jo bare min mening, men prøv at tage en håndfuld af jeres produkt billeder om, bare med en hvid baggrund. Det tror jeg vil hjælpe gevaldigt over den nuværende lidt "Cafe" agtige væg i benytter :)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Oct 15
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mediehus - det har du helt ret i, vi har et logo undervejs og takker for dine andre kommentarer, som vi vil fixe. God dag! 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Oct 15
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak - du har ret i det hele og vi vil "rette op på det". Vi har et logo undervejs. Det betyder selvfølgelig også en del. God dag.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Oct 15
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

1000 TAK, du har helt ret i det hele - vi skal bare igang med at optimere den ud fra dine tips. God dag!

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Oct 15
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi får kunder ind via facebook, hvor vi er så aktive som muligt - og ellers har vi fået en del redaktionel omtale og har et banner kørende på Netsundhedsplejersken. Vi skal til at finde ud af mere om, hvordan de besøgende agerer på web-sitet. Tak for dit input!!

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Oct 15
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tobias.

Tak for din mening.

Vi er ret glade for fotos om end de ikke er prof. (det har du ret i). Nu er det sådan, at en fotograf, som har mange store kunder har bedt om lov til at lancere vores koncept med fx natur i fotos og rå baggrund, så på det punkt er vi ikke rigtig til at skyde igennem (på nuværende tidspunkt;)

Tak for dit input - vi tager det ad notam, god dag!

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)