Hej Aminoer Vi - Sine og Anne - ejer plyssky.dk som er en web-shop, hvor vi sælger brugt, upcyclet børnetøj 0-6 år. Vores virksomhed er socialøkonomisk. Vi køber affaldstøj fra Mødrehjælpen (tøj de ikke kan sælge fordi det er i stykker eller beskidt - velgørende organisationer vil heller ikke have tøjet) - vi sorterer, vasker og reparerer tøjet og sælger det billigt i web-shoppen plyssky.dk. Vores web-shop har gn.snitlig 100 besøgende dagligt - nu hvor vi er i udsendelserne "Fra yt til nyt" på DR1 har vi endda flere besøgende - op til 700 dagligt. Men vi har knapt 1 ordre om dagen, hvilket er alt for lidt... Vi tænker selv, at grunden til de manglende ordrer er, at udvalget ikke er stort nok - men hvis du vil kigge på plyssky.dk og giver feed-back på, hvad vi kan gøre bedre, vil vi være taknemmelige. Grunden til, at man skal handle hos Plyssky er lave priser og høj kvalitet kombineret med god samvittighed over at købe brugt og bæredygtigt - samt støtte et socialt formål, nemlig Mødrehjælpen (hvor vi køber tøjet). På forhånd TAK - hvis du giver os feed-back, gør du også noget godt for miljøet Mange hilsener Sine og Anne, Plyssky.dk |
Det første der springer i øjnene er den fesne grønne i bruger på knapperne - den skal være meget mere grøn.
Brug lidt mindre skriftstørrelser
I har ikke nogen identitet - herunder logo
Siden er lidt rodet - Der er for meget støj - Gør det mere enkelt at gennemfører fra forside til check ud
Der mangler nogle troværdighedsfaktorer & trickere (Trustpilot, emærket, kundeservice, fysisk butik, nyeste varer, tilbud)
Vis at i er til stede på facebook - og vær det
Gør siden mere kommerciel - den har lidt udtryk af at være jeres hobby projekt