Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny iværksætters tanker og offentliggørelse af første webshop!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Oct 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej allesammen,

Dette er min første post på Amino.dk selvom jeg har luret, efterhånden, i mange år. 

Jeg vil lige starte med at introducere mig. Navnet er Simon Darre, 28 år og bosiddende i Silkeborg. Jeg er uddanet BA Jur. fra Syddansk og har desuden en finansøkonom uddannelse på bagen. Nylig stifter af Our Little Secret ApS og iværksætter in-the-making. Tidligere business controller og projektleder. I dag deltidssælger, så jeg har tid til at gøre iværksætteriet til virkelighed.  

Sexlegetøj. Med det opsving denne branche har haft i de seneste år i kølvandet på bla. Fifty Shades of Grey, faldt det mig naturligt at undersøge markedet. En mulighed for at skabe et kundegrundlag samt muligheden for at lave nogle gode aftaler med leverandører, er essentielt. Der er bestemt nogle stærke aktører på markedet for sexlegetøj i Danmark, men sammenlignet med elektronik el., så måtte der vel være en noget større mulighed for at konkurrere uden en kæmpe pengetank. Og sådan ser det bestemt også ud :) Alene det faktum at det er muligt at købe og sælge sine produkter til konkurrencestærke priser fra dag 1 UDEN at TABE penge, er, efter min overbevisning, et tegn på markedet sagtens kan tåle lidt mere konkurrence. Udover en sund interesse for det intime og lidt eksperimenteren, så havde jeg dog ikke det store kendskab til branchen. Det er noget, der kommer lige så stille og roligt. Og nu efter at have arbejdet og kigget på produkterne i et halvt års tid, så begynder dén del bestemt også at hjælpe. 

Arbejdet med at stifte selskaber, oprette bank konti, finde udbyder af webshop platform, designerhjælp, leverandørvalg osv. er lidt af en mundfuld. Det er dog ikke værre end tager man én ting af gangen, så går det rimelig støt fremad.

I dag står vi med en webshop, der lige så stille og roligt går i luften. Et soft launch, kan man vel kalde det. Siden har været live i en lille uge nu, hvor jeg har haft ca. 50 mennesker forbi og give sit besyv med. Selvom der stadig mangler meget arbejde, bla. med varersortiment, så tør jeg godt at åbne op for at alle har adgang til at se den nu. 

Siden hedder www.ourlittlesecret.dk og jeg vil være henrykt, hvis du vil gøre den ulejlighed at smutte et kig forbi. Endnu bedre vil det selvfølgelig være, hvis du har ris eller ros med på vejen. Det kan du enten sende til snd@ourlittlesecret.dk eller skrive her i tråden. Allerbedst er det, naturligvis, hvis du samtidig smider noget i kurven og tjekker ud, så dén del også bliver testet grundigt ;)

Jeg håber I vil tage godt imod mig og jeg svarer naturligvis gerne på spørgsmål i diverse retninger, skulle der være nogle. God weekender, når I kommer dertil.

Med venlig hilsen

Simon Darre

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)