Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring med at bygge nyt hus - skanlux

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej,

Rigtig mange bygger nyt hus, men det er ekstremt svært at finde noget med folks erfaringer og hvilke huller der er.

Vi har prøvet at beskrive vores proces på vejen mod drømmehuset.

Det har ikke været helt smertefrit.

www.byggeselv.dk

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4213
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke i orden at hænge firmaer ud på Amino

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4213
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :

No

Svane:

Det har ikke været helt smertefrit.

www.byggeselv.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Mar 09
Indlæg ialt: 480
Fra  Onlinetryksager Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Horsens
Tilmeldt 31. Jan 11
Indlæg ialt: 527
Fra  De skøre kugler Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Svane:
Det har ikke været helt smertefrit.


For jer eller skanlux?

Når jeg møder sådanne kunder som jer priser jeg mig lykkelig for ikke at arbejde som håndværker mere.

Det er sikkert at tingene skal være i orden, og der er helt sikkert også ting i jeres mangelliste der skal udbedres. Men måden I opfører jer på er så meget mangel på klasse og så lidt konstruktivt at jeg tror I får et mindre godt resultat end hvis I havde opført jer anstændigt.

Måske er I bare blevet blevet dårligt rådgivet af jeres byggesagskyndige, og så kan man selvfølgelig sige at I er en smule undskyldt.

Held og lykke med det hele

Fra Jylland
Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :

God søndag, og tak for kaffe.

Skal da lige love for at toget er kørt af sporet, for begge parter..:-( Syntes ikke jeres side er fair, men synes heller ikke der er fair fra skanlux, men det er jo ikke noget der er kommet på engang, i er kørt skævt af hinanden for lang tid siden.

Nu sidder i begge to i hver jeres hjørne og surmuler og gider den anden part skylden, og har begge skyklapper på så i kun ser det i vil.

Prøv da at snakke med dem, hvis det stadig er muligt eller få en 3 person på banen til at se objektivt på det, og sammen findes der en løsning, har selv for år tilbage bygget huse og ved hvordan Skanlux ser på jer for var i Deres sko, efter jeg ikke bygge mere har jeg hjulpet Gl. kollegaer når Deres projekter er kørt skævt, og det er faktisk forløbet godt.

God søndag til begge parter.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)