Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vedr. bedømmelse af side

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 25. Feb 07
Indlæg ialt: 103
Fra  Agoo Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej med jer alle sammen.

 Jeg har brug for både negativ og positiv bedømmelse af min side, og en vurdering af hvad hele konceptet kunne være værd, og hvad jeg evt. kunne tillade mig at sælge det for.

 Det drejer sig om websitet: http://www.DyrkSikkerSex.dk

Lidt information:

www.DyrkSikkerSex.dk (websitet) blev etableret d. 26/11-2007.

 Målgruppe er: teenagere og folk i tyverne.

  Jeg har ikke været igang med at købe reklamer, eller markedsføre mig endnu, da jeg har ideer om at sælge konceptet, da jeg er i stor tvivl om jeg har tiden til at fremsende varene.

 Alle vare på hjemmesiden er lagervare. Og omsætningen siden d. 26/11-2007 har været under 2000 kr. hvilket jeg rent faktisk synes er ret godt gået taget i betragtning af mangelfuld markedsføring, og er kun gået igennem venner og familie.

 Der er allerede over 20 kunder. Men jeg er somsagt i tvivl om jeg har tid til at fremsende produkterne. Hvilket gør at jeg endnu ikke har investeret i marketing.

 Jeg vil derfor, utrolig gerne have hjælp til bedømmelse og værdien i websitet.

 jeg har også adskillige gange prøvet "dropshipping" men har dårlige erfaringer med det.

 

Håber i kan hjælpe mig

Mvh

Søren Høvring 

-- Man kan hvad man vil!

Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 00:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren,


Tjaaah, det er lidt svært at sige - for netop med dit site kommer hovedomkostningerne til at ligge i reklamer og forsendelser, da det er en simpel shop, der ikke kræver stor vedligeholdelse eller andet.
Så med andre ord, vil den der køber sitet også købe hovedparten af udgifterne med. Tror ikke sitet i sig selv er så meget værd.
Ikke ment dårligt, for det er som pænt og funktionelt, men ikke nyskabende eller overlegent på nogen områder.

Prisen kommer lidt an på sitets bagend as well, da det har en stor betydning hvordan sitet skal opdateres hvad angår varer og billeder.

- - - - - - - - - - - - - -

Lille vurdering:
Sitet er som sådan fint nok.
1. Jeg ville nok fjerne det lille billede ud til venstre, nu hvor du har samme billede liggende ved betalingskortene (ødelægger også balancen i sitet lidt).
2. Grafisk er det lidt rodet, grynet og med en smule stilforviring synes jeg. Det kunne trænge til et redesign i form af nogle friske flotte billeder, lidt balance i farverne.

Håber det kan bruges.... :)

Fortsat god dag,

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Fra København
Tilmeldt 25. Feb 07
Indlæg ialt: 103
Fra  Agoo Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Larsen:

Hej Søren,


Tjaaah, det er lidt svært at sige - for netop med dit site kommer hovedomkostningerne til at ligge i reklamer og forsendelser, da det er en simpel shop, der ikke kræver stor vedligeholdelse eller andet.
Så med andre ord, vil den der køber sitet også købe hovedparten af udgifterne med. Tror ikke sitet i sig selv er så meget værd.
Ikke ment dårligt, for det er som pænt og funktionelt, men ikke nyskabende eller overlegent på nogen områder.

Prisen kommer lidt an på sitets bagend as well, da det har en stor betydning hvordan sitet skal opdateres hvad angår varer og billeder.

- - - - - - - - - - - - - -

Lille vurdering:
Sitet er som sådan fint nok.
1. Jeg ville nok fjerne det lille billede ud til venstre, nu hvor du har samme billede liggende ved betalingskortene (ødelægger også balancen i sitet lidt).
2. Grafisk er det lidt rodet, grynet og med en smule stilforviring synes jeg. Det kunne trænge til et redesign i form af nogle friske flotte billeder, lidt balance i farverne.

Håber det kan bruges.... :)

Fortsat god dag,

 

 

Hej Emil.

 Tak for facs'ne.

 Men jeg ville da mene at konceptet på en eller anden måde alligevel har en ret stor værdi.

På baggrund af at selveste DyrkSikkerSex konceptet blev startet i januar 2006 

 Tror du ikke jeg ville kunne få en 10-15.000 kr. via siden?

 Mvh

Søren Høvring 

-- Man kan hvad man vil!

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren Høvring:
Men jeg ville da mene at konceptet på en eller anden måde alligevel har en ret stor værdi.

Hvordan udskiller dit 'koncept' sig fra andre lignende butikker?

Søren Høvring:
Tror du ikke jeg ville kunne få en 10-15.000 kr. via siden?

Hvis du begynder at sælge lidt, vil du måske, men ellers vil jeg tro der er alt for overvurderet - desværre.

Fra København
Tilmeldt 25. Feb 07
Indlæg ialt: 103
Fra  Agoo Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Christoffer Steenbeck:

Søren Høvring:
Men jeg ville da mene at konceptet på en eller anden måde alligevel har en ret stor værdi.

Hvordan udskiller dit 'koncept' sig fra andre lignende butikker?

Søren Høvring:
Tror du ikke jeg ville kunne få en 10-15.000 kr. via siden?

Hvis du begynder at sælge lidt, vil du måske, men ellers vil jeg tro der er alt for overvurderet - desværre.

 

 

Hej Christoffer.

 Konceptet er speicelt, fordi vi bestræber os på at gøre unge opmærksomme på at det utrolig vigtigt at beskytte sig. Konceptet hedder jo også DyrkSikkerSex og går ind for det. Vi synes det vigtigt, vi tjener ikke bare penge på kondomerne, men hjælper også samtidigt de unge med at forstå hvor vigtigtigt det er.

 

Vi sælger da også lidt, men det er ikke særlig meget, men taget i betragtning af at markedsføringen ikke har været særlig stor, synes jeg det er utrolig godt gået.

 

Hvad ville dit bud være på?

 

Mvh

Søren Høvring 

-- Man kan hvad man vil!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)