Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger segboard leverandør ASAP

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Brøndby Strand
Tilmeldt 19. Oct 15
Indlæg ialt: 28
Fra  TBRegnskab Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper.

Jeg har selv en shop, der sælger segboard, (selv om jeg kalder dem Hoverboards). Jeg vil helt klart anbefale, at du enten bruger MEGET tid på at finde en god leverandør fra Kina, (hvis du altså har tid til at vente på levering og penge til at investere i et tilpas stort lager til at det kan betale sig), eller at du finder dig en leverandør her i Danmark, som har lavet alt det hårde arbejde for dig :-).

Husk, at det er DIT ansvar, at det produkt du sælger lever op til sikkerhedskravene, og at det ikke er alle, der siger de er CE mærket, som rent faktisk er det.

Jeg har et par boards på lager, og kan hurtigt skaffe flere, hvis du er interesseret. Jeg garanterer at de er i orden og helt igennem testet. Hvis du er interesseret. så send mig en mail på info@hoverboardshop.dk, skriv gerne hvad din targetpris og forventet behov er, så regner jeg en god pris frem til dig. 

Rigtigt god fornøjelse med din nye shop :-)

Mvh, Trine, Hoverboardshop.dk

http://www.hoverboardshop.dk/

Fra Dokkedal
Tilmeldt 19. May 15
Indlæg ialt: 120
Fra  Karlog-IT Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved at Yoobao kommer til messe i tyskland her senere på måneden, jeg har handlet ved dem før med en god oplevelse. Men jeg tror at der komme mange gode firmaer til Cebit messen i år, så det kunne være turen værd.

De sælger så kun E-Wheels som jeg personeligt bedre kan lide, hvis det er at du kommer forbi Aalborg/Struer så har jeg stadig et par strykker af dem så du kan se dem.

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)