Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Starte et IVS som skal sælge dyreartikler. Hvad nu?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Oct 15
Indlæg ialt: 11
Fra  Friko.dk Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino brugere!

Jeg ønsker at starte et IVS som skal sælge dyreartikler. Hvad nu? Jeg er så grøn på området som muligt.

Skal jeg købe varer før jeg kan få lavet min webshop?

Hvilken webshop skal jeg have hvis jeg gerne ville have forholdsvis mange produkter, 50+?

Skal jeg have lavet en firmamail før jeg kan få mit CVR. nummer inde fra virk.dk, da de spørger om en e-mail adresse?

De fleste leverandører af dyreartikler sælger kun i hele colli, hvad vil det sige? hvor stor er en colli?

På forhånd tak. Jeg undskylder hvis det er dumme spørgsmål.

Mvh. Alexander

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

sandfalk:
Skal jeg købe varer før jeg kan få lavet min webshop?

Nej det behøver du da ikke, men det en god ide at få adgang til produkt beskrivelser og billeder.

sandfalk:
Hvilken webshop skal jeg have hvis jeg gerne ville have forholdsvis mange produkter, 50+?

Der er jo mange muligheder, jeg synes du skulle tage et kig på www.weebio.dk 

sandfalk:
Skal jeg have lavet en firmamail før jeg kan få mit CVR. nummer inde fra virk.dk, da de spørger om en e-mail adresse?

Du kan bruge hvilken som helst mail, du kan jo ændre den senere hen når du har fået en rigtig firma mail.

sandfalk:
De fleste leverandører af dyreartikler sælger kun i hele colli, hvad vil det sige? hvor stor er en colli?

Det kan man gode grunde ikke vide. feks kan 1 colli jo bestå af 2 eller 4 eller hvor mange som helst. Oftest er det fordi de sælger i kasser eller ønsker at sælge i et vist Quantum

Held og lykke med din kommende forretning.

Tilmeldt 19. Oct 15
Indlæg ialt: 11
Fra  Friko.dk Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for svar! :-)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46456
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander Hougaard:

1

Jeg ønsker at starte et IVS som skal sælge dyreartikler. Hvad nu? Jeg er så grøn på området som muligt.

2

Skal jeg købe varer før jeg kan få lavet min webshop?

3

Hvilken webshop skal jeg have hvis jeg gerne ville have forholdsvis mange produkter, 50+?

4

Skal jeg have lavet en firmamail før jeg kan få mit CVR. nummer inde fra virk.dk, da de spørger om en e-mail adresse?

5

De fleste leverandører af dyreartikler sælger kun i hele colli, hvad vil det sige? hvor stor er en colli?

1 -

IVS er fint nok for mange - men der er masser af regler faktisk, og faldgrupper. Men jeg anbefale du bruger 55 kr inkl. moms på en letlæst bog om IVS - ebog eller paperback  -så tager dig gennem stiftelse - og alle reglerne - huskelister - hævninger - indskud - ejeraftaler og huskelister med mere

2

nej det vil jeg ikke råde til  start med at stifte selskabet-  få sat gang i webshop og evt samtidigt scan markedet for gode leverandører - overvej lager osv  

3

Overlader jeg til andre - et par typisk brugte- shopify  eller byg i woocomerce

4

nej du kan bare bruge din egen - men du skal sikre dig du kan få erhvervskonto i banken -Emnet dækket i min bog

5

Collie er urbrudte samlepakker og kan være meget forskelligt fra f.eks 20 æsker papegøjefoder - til en palle med et eller andet. Grossisten eller producenten kan specificere collie - som du så bryder op, så du kan sælge i mindre mængder - enten ved at den collie bestod af 20 små pakker lige klar til salg, eller ved at du selv skal pakke om

god vind med det

vh john Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 19. Oct 15
Indlæg ialt: 11
Fra  Friko.dk Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mange tak for svar John! Må hellere få købt din bog ;-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)