Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Trustpilot er igen ude med riven

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 01:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Trustpilot fjerner nu de gode anmeldelser og lader de dårlige stå bare fordi vi ikke ønsker at være kunde hos dem. Jeg undrer mig virkelig over at det firma bare kan blive ved med deres metoder uden at det får konsekvenser for dem Skype-Angry

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Middelfart
Tilmeldt 13. Sep 12
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 02:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forstår udmærket din vrede.
Men hvad er det for konsekvenser du mener at det skulle havde for dem at de på deres egen side vælger at slette de anmeldelser de ønsker ?. Det er der jo ikke lige nogen lov eller andet der forbyder. At det er dårlig stil og et yderst utroværdigt signal at sende er jo så noget ande mon noget ulovligt er der næppe i det.

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 06:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Den har jeg hørt før ... men der er aldrig en der har kunne bevise denne påstand. Personligt er jeg meget tilfreds med TP og oplever en god service ved dem. det skulle da undrer mig meget, hvis de laver sådanne nummer.

Har du været betalende kunde? I så fald burde du let kunne bevise din sag. Så frem med lidt beviser, frem for påstande. Det starter jo en mindre krig herinde hver gang folk nævner TP negativt.

VH
Henrik

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik:
Har du været betalende kunde? I så fald burde du let kunne bevise din sag. Så frem med lidt beviser, frem for påstande. Det starter jo en mindre krig herinde hver gang folk nævner TP negativt.

Selvfølgelig har jeg ikke været betalende kunde hos dem. Det er jo det der er hele Pointen i det her. Det er det de prøver på at presse folk til at blive. Sidste gang jeg havde ballade med dem havde de lagt en anmeldelse af et andet firma ind på min side. Der stod endda et andet firma navn i anmeldelsen. Er du klar over hvor lang tid det tog mig at få den fjernet bare fordi jeg ikke var betalende kunde. Og da det så endelig lykkedes kvitterer de så lige med at begynde at fjerne de gode anmeldelser nu. Ville du selv drive forretning på den måde ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Nu var det ikke for være ud med riven. Slet ikke.

Men det har bare været oppe før, denne problemstilling altså. Og det undrer mig, at der ikke kommer lidt beviser bag det. En ting er jo at sige det og beskylde den anden part, en anden del er af bevise det.

For, nej jeg vil aldrig drive mig forretning sådan, så vil jeg ikke kunne leve. Men så kan jeg stille dette spørgsmål, hvorfor skulle TP dog gøre det? De vil jo ikke opnå andet end dårlig omtale - og det tror jeg ikke at nogen virksomhed er interesseret i.

Det er da træls at du har problemer med TP, men kan det evt. skyldens misforståelser? Jeg prøver at se sagen fra begge sider.

Vh

Henrik

Tilmeldt 19. Sep 07
Indlæg ialt: 353
Fra  Virksomhed33 Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja prøv om du kan dokumenterer det, så det ikke bare står som løse skud.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)