Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

INGEN KUNDER

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)
Tilmeldt 14. Dec 07
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hjææælp Jeg har ingen kunder

Jeg er en total internet- og programeringsanalfabet, så jeg er på herrens mark.

Jeg har en Dandomain netshop, men der er kun mellem 15 og 35 der besøger min side hver dag og der er overhovedet ingen der køber noget - hvad er der galt ? er det siden eller er det varene der er noget galt med ???

Jeg har tilmeldt mig Google Adwords og prøver via søgeord at få flere kunder, men dette sker ikke, jeg er selvfølgelig heller ikke nogen haj til at forstå Adwords og får nok ikke helt det ud af det, som er muligt - kunne godt tænke mig noget hjælp til dette, og vil gerne betale for det. 

Hilsen Kisser

www.stockingsnmore.dk

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kisser

Vi vil meget gerne hjælpe dig lidt i den rigtig retning, så du kan få lidt gang i salget, og der er nogle ganske enkle ting som du kan starte med at ændre selv, men da vi ikke har så meget tid idag og i starten af næste pga. deadlines, er du selvfølgelig velkommen til at kontakte os for at få nogle gode råd med på vejen, men helst efter tirsdag Geeked. Jeg vil gerne gennemgå hele shoppen fra ende til anden og give dig nogle gode råd til hvordan du selv lige kan optimere shoppen.

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Tilsyneladende kan jeg som evt. kunde ikke se ret meget som ønskeligt.

 Du mangler masser af varer at vælge imellem og det får kunderne til at gå videre til andre..

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kisser,

Først og fremmest skal du have dine besøgstal skudt i vejret. Dernæst skal du forbedre din konverteringsrate. Så synes du er inde på det helt rigtige - at få optimeret din adwords konto.
Jeg kan hjælpe dig med at optimere din adwords konto. Hvis du vil have hjælp fra en som ved hvordan en adwords konto skal sættes op og vedligeholdes, så du tjener penge på det, da kontakt mig venligst.


Med venlig hilsen,
Anders Pedersen

Vil du øge omsætningen i din webshop? Vubla hjælper dine kunder med at finde produkterne de søger.

 

Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Sep 08
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kisser

 Lige 2 hurtige til at starte med.

*Hvis varen er på lager - hvorfor er leveringstiden så 5 dage?

*Søgesiden skal lige kigges efter en enkelt gang. Husk at vælge en baggrudsfarve og ikketit baggrundsbillede.

 

Hilsen

Thomas

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er jeg godt nok ikke lige i målgruppen, men din hjemmeside skræmmer mig væk - undskyld jeg siger det, men synes ikke den virker prof. nok.

Forsiden er lidt kedelig, kontakt siden virker ikke, på søgesiden kan man ikke se hvad der står. Siden kører langsomt og hvergang man trykker på noget "blinker" der 2 lilla hjerter med sort baggrund.

Hvis det var min side ville jeg bruge lidt penge på, at få en prof designer til at give din side et nyt design.
Når det er klaret vil jeg begynde at kigge lidt mere på Adwords. Der er en masse hjælp, at hente i Googles egne værktøjer og måske du skulle kigge lidt mere på dem.
Bruger du Google Analytics til at se, hvor på siden dine besøgende hopper fra?

Ved godt min besvarelse ikke hjælper dig 100%, men det er lige hvad jeg tænker når jeg ser din side.

Mvh

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

du skal nok lige kigge lidt på dine farver... de spiller ikke helt sammen.,.. prøv at skab dig en flot og ensartet designlinie, det skaber ro på websitet...

jeg bliver meget forvirret og tænker, gud, hvor skal jeg starte....

Fra Sindal
Tilmeldt 25. Oct 07
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Wow !!! lækre strømper.

Men jeg vil give de andre ret og sige at du må redesigne og gøre siden lige så lækker som dine produkter.

Hvorfor er der ikke et stort billede af strømperne så man kan se de flotte mønstre.

Hvis jeg skal betale 190 kr for en strømpe vil jeg gerne kunne se den ordentligt.

Prisen bør være mere tydelig, jeg måtte lede efter den

Personligt forstår jeg ikke de der pinup piger, de er super søde men gør intet for dit salg.

De her produkter er virkelig lækre....så skynd dig at få gjort din præsentation flottere, mere feminint og eksclusivt.

Glæder mig til at se hvad der skerWink

Pøj pøj

Yuki – stille som sne?? http://www.yuki-design.dk post@yuki-design.dk
Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Den største fejl du begår er nok dine produktbilleder - du sælger nok ikke meget via "tegneseriedamer" med strømper på.

Få fat i nogle billeder af rigtige kvinder med strømperne på så kunderne kan sammenligne med virkeligheden - så er du nok et pænt stykke ad vejen - og sørg for at alle billederne er lige store det giver en bedre struktur.

Derudover står den vel på adwords og reklamer, men det er ikke mit bord :)

Tilmeldt 14. Dec 07
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henning

 

- Henning, jeg vil tage imod dit tilbud og kontakte dig på onsdag, jeg vil meget gerne have hjælp til at få min side til at være mere prof. 

 

 

Hilsen Kisser

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)