Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Specielle vistkort men hvor `?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Sep 10
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg søger et firma der kan lave nogen unikke visitkort. i stil med vedhæftet billed. 

Har søgt på google, der kommer dog en masse frem som vistaprint osv. men syntes ikke rigtigt det kan levere samme type kort. 

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Den type visitkort har vi lavet en hel del gange før i MediaMouse.

Selve trykket er ikke et tryk, men derimod en blindprægning hvor papiret går ind på den ene side og ud på den anden side.
MEN, jeg ser desværre også en del af den type billeder som du har sendt, hvor det er dygtige designere der har lavet nogle fine mock-ups af visitkort der aldrig har eksisteret i virkeligheden.

Og de to billeder du har lagt op lugter meget af dette. At lave den lille tekst som en blindprægning hvor den er så skarp og tydelig vil ikke kunne lade sig gøre i virkeligheden hvis det laves som en prægning.

Selve logoet kunne kan godt komme relativt tæt på, men ikke teksten. Teksten ville skulle laves på en anden måde, f.eks. som et foliepræg, normalt tryk, UV-print eller tilsvarende, men ikke som en blindprægning.

På engelsk kaldes teknikken for "embossing" når det går ud af kortet og "debossing" ned det går den modsatte vej.

På MediaMouse's Facebook-side kan du se et eksempel på et visitkort vi har lavet til en tandlæge, hvor vi har brugt blindprægning til at skabe illusionen af at der er nogen der har bidt i kortet: https://www.facebook.com/MediaMouseDenmark/photos/pb.47010364661.-2207520000.1447245566./10151635382484662/?type=3&theater

/Jesper

Tilmeldt 11. Nov 15
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det muligt de skarpe kanter på foto er lavet med en laser ? på samme måde som man gør ved gravering af smykker.

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

En laser kan ikke lave en højdeforskel der går ind på den ene side og ud på den anden side.
Den kan kun gravere ved at brænde noget af materialet væk.

Så nej, det er ikke lavet med en laser. Det er derimod med stor sandsynlighed lavet med Photoshop... Desværre.

Jeg skriver "desværre" fordi der ligger rigitg mange fake billeder af bl.a. visitkort på nettet med effekter som slet ikke kan lade sig gøre i virkeligheden.
Og en del kunder som henvender sig til os kan ikke forstå at det ikke lade sig gøre at lave - de sidder jo og ser på nogle billeder af det.
Endvidere er der også nogen kort som teknisk set godt vil kunne lade sig gøre at lave ved at kombinere flere forskellige produktionsteknikker. Men så bliver prisen til gengæld også skyhøj, og mange ønsker kun en 100-500 visitkort.

Den vildste jeg har prøvet at regne et tilbud til var en fyr som stod meget fast på at han skulle bruge en pris ud fra det billede han havde sendt, og prisen var ikke noget problem. Han skulle bruge to sæt visitkort med 250 kort i hvert sæt og jeg endte med en samlet pris på lige under 18.000 kr. eks. moms, da der både var fræsning, UV-print og lakering kombineret med hinanden. Han fik et flip da han havde regnet med at sådan en "simpel" opgave umuligt kunne koste mere end 1000 kr...

/Jesper

Tilmeldt 5. Sep 10
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej mediemouse.

Okey, jeg ville være fin tilfreds med at det kun er selve logoet der havde trykket .

Hvor meget ville det koste for henholdsvis 200 og 500 kort .

Hvis der også på bagsiden skulle være lidt kontakt oplysninger ovs. På firmaet ?

Tilmeldt 5. Sep 10
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Igen andre der kan tilbyde det ?

Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 169
Fra  Kapteina Reklame Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror ikke der er nogen i DK som laver det så komplekst, England, Tyskland eller Frankrig ville være mit bedste gæt. Det kan dog lade sig gøre, det ved jeg.

Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 169
Fra  Kapteina Reklame Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

http://www.moo.com/us/products/letterpress-business-cards.html

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)