Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor finder jeg gode sælgere?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Vores virksomhed står nu klar til at overtage hjemmesidemarkedet i Danmark Og vi skal sætte nogle gode sælgere rundt omkring i Danmark indenfor de næste par måneder.

Vores målgrupper er mest små virksomheder, og vi har skruet et skræmmende godt tilbud sammen, der vil få folk til at tro vi er dumme.

Det er et provisionslønnet arbejde, og for at lave det lidt sjovere for sælger, smider vi hele vores fortjeneste i sælgerens lomme

Ved i hvordan jeg kan finde gode og hårdtarbejdende provisionslønnede sælgere rundt omkring i Danmark? Er der alternativer til at sætte reklamer i Søndagsavisen?

Måske der er nogle gode sælgere herinde også Derfor al den praletekst



Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 322
Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 8. Jun 05
Indlæg ialt: 87
Fra  Pirutech ApS Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Danske-saelgere er i top - de er dog ikke super vilde med ren provision aflønning, men hvis du kan afse 25 kilo pr. sælger, kilometer godtgørelse plus noget provision, så er de helt sikkert det rigtige sted.

Har selv haft fat i dem for et års tid siden, super flinke, men de skal jo "desværre" varetage deres medlemmers interesser og det rimer ikke på ren provision!
Men prøv evt. at smide et opslag på www.freelancer.dk og/eller diverse uddannelsessteder.
Held og lykke med det, måske at du kan fortælle lidt om jeres krav til sælgere og hvad de helt præcist skal sælge- de kunne jo være at der var nogen der kendte nogen.....

Lars Hobolth, Pirucare  se selv, hvor meget du belastes af at dosere medicin

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 06
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

hvis man skal kontakte firmaer provisionslønnet er jeg klar..

 
send mig en mail på rasmusvj@hotmail.com
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)