Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anbefalinger af APP udviklere i DK

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Gundsømagle
Tilmeldt 17. Aug 11
Indlæg ialt: 66
Fra  iAudit Aps Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Har prøvet at få noget andet end en app udviklet i udlandet hvilket ikke var super positivt og meget tungt men billigt.

Jeg vil høre om der er nogle af jer der har erfaring med danske app udviklere eller firmaer i har benyttet. Jeg er selv i gang med at google men kunne godt bruge anbefaling fra nogle af jer herinde der rent faktisk har fået udviklet en app.

Jeg er mest interesseret i apps hvor GPS og betaling eller abonnements del er udviklet, hvis i findes.

På forhånd tak.

http://www.iaudit.dk Professionel bogføring til 375,- ex. moms pr. time i Roskilde og omegn.

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Per

Der findes rigtigt mange dygtige APP udviklere i Danmark, og også mange dygtige herinde - de kan sagtens findes.

Jeg har selv benyttet og benytter stadig udviklere fra udlandet, og har gjort mig en del erfaringer. 

Jeg ved at mange har dårlige erfaringer med udenlandske udviklere, efter min erfaring skyldes det primært 2 ting:

  1. Når man går til udlandet så fokuserer man kun på prisen (det er jo derfor man gør det), men en dygtig udvikler får man ikke til 10 USD i timen, heller ikke i Indien
  2. Man glemmer projektledelsen, det sker også ofte med danske udviklere, du skal ikke tro at du kan aflevere en, halv-god (og faktisk heller ikke en sk... god) specifikation til en udvikler, også får du en lækkert produkt afleveret til aftalt tid. Sådan virker det, desværre ikke. Det kræver at der løbende arbejdes, og samarbejdes om projektet, det kræver at i får aftalt et godt approach, men nogle fornuftige "milestones" osv osv. 

Så uanset om du går efter danske eller udenlandske udviklere, så husk "If you pay peanuts, you get monkeys" og sørg for at have godt styr på projektet hele vejen igennem, dvs opfølgning på milestones, vend tilbage, traf beslutninger når du bliver spurgt osv osv.

Men når det så er sagt, så ja, der findes mange rigtigt dygtige danske APP udviklere.

//Morten

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)