Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken skal jeg vælge til ny hjemmeside og webshop?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Hansen
Tilmeldt 23. May 13
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Starter enkeltmandsvirksomhed op 01-01/2016 her. 

Det bliver inden for VVS faget. 'Men det er underordnet i denne sammenhæng. Jeg har haft webshop tidligere engang for nogle år siden. Der lavet jeg den bare på e-hjemmeside.dk. 

Jeg skal derfor have en hjemmeside med tilhørende webshop. Der kommer til og være maks: 30 produkter på siden, i en prisklasse mellem 2000-15000kr. Siden skal være enkel og flot. Og nem og finde rundt på. Der skal kunne tilkobles betalings gateway. Og regnskabs/fakturerings program. 

Hvilken program/side på nettet vil i anbefale og lave den i? 

Tilmeldt 8. Feb 14
Indlæg ialt: 380
Fra  Opsvinget.dk Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en webshop lavet i wordpress med woocommerce. Super nemt at sætte op og nem at vedligeholde.

Find din elevplads på Opsvinget.dk - Her er alle elevpladser samlet et sted.

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Finn

Vi udarbejde alle vores kunders webløsninger i WordPress CMS, henholdsvis hjemmesider og webshops.

WordPress universitet rummet tusindvis af muligheder ift. design, opsætning og funktioner. Samtidigt er det super brugervenligt at benytte efter lancering, selv for VVSeren :-)

Jeg tager meget gerne en uforpligtende dialog med dig omkring dine mylugheder for en WordPress løsning.

Hvis du vil se et udvalg af vores referencer er du meget velkommen til at tjekke vores referenceliste på www.erhvervshjemmesider.dk/referencer

Smid mig en mail på Simon@erhvervshjemmesider.dk, skriv gerne lidt om dine ønsker til design og funktioner, såfremt du er klar i spyttet omkring disse. Du er også velkommen til at rette direkte henvendelse til mig på tlf. 27 58 02 92.

Hav en rigtig god aften :-)

Fra København
Tilmeldt 3. Mar 10
Indlæg ialt: 167
Fra  edoa.dk Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Finn,

Wordpress med woocommerce, når det er til hjemmeside/webshop.

Får du brug for hjælp, må du endelig sige til og laver du den selv, kan du altid teste resultatet her:

http://analyzeme.dk/gratis-webanalyse-seo/

Første danske online webanalyseværktøj, som analyserer din webløsning på 20 punkter.

Men vil anbefale dig at undersøge markedet rigtigt godt, da der desværre er mange, som får en mindre dårlig oplevelse første gang.

Good luck og god aften! Smile

Dbh,

Rasheed

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, og Tillykke med beslutningen

Der findes rigtigt mange Web-shop/hjemmeside løsninger, og der er også rigtigt mange herinde der gerne vil sælge dig deres løsning, hvilket jo er helt naturligt, så jeg ved det kan være svært at finde ud af hvilken vej du skal gå.

Min anbefaling til dig, vil være, at du skal tage én af de store løsninger (sådan markedsandelsmæssigt) det gør det lettere hvis du skal ud og finde nogle der kan hjælpe dig, mm.

Grundlæggende er der to veje at gå (og ja det er måske for firkantet sat op), du kan "Leje" en shop eller du kan "Eje" en shop

Leje

Der findes løsninger deruder hvor du for et fast fee per måned kan komme ind og køre din shop - nogle af de store her er:

  • DanDomain
  • Shopify

Eje

Der findes også en række OpenSource løsninger, hvor du finder en "udvikler" der kan hjælpe dig med at sætte den op. Her er der intet fee pr mdr, udover den til dit hosting - De store her er

  • Magento 
  • Wordpress/WooCommerce
  • Prestashop

Du kan læse mere om fordele og ulemper ved de forskellige løsninger her: http://www.mhn-consulting.com/webshop/

Min anbefaling er (ikke overraskende, da det er det jeg sælger Wink), at du finder en "uvildig" rådgiver som kan hjælpe dig med at træffe det rette valg for dig, gerne ind som ikke har økonomiske interesser i den ene eller den anden model

Anyway - Held og lykke med dit projekt

//Morten

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil foreslå dig at tage et kig på Weebio Lige nu tilbyder vi nye kunder gratis hjælp med at komme i gang, det kræver selvfølgelig at du er seriøs og ønsker at bruge Weebio.

Vi har nogle rigtigt gode web designere og vi har selv lavet alle vores designs helt fra bunden http://www.weebio.dk/themes/all 

Ellers held og lykke med dit projekt!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil gerne tilbyde dig at lave en webshop til dig, for en pris på 1500 kr. 
Webhoppen vil minde om den her: www.queendeal.dk - den har vi lavet.
Den er simpel, brugervenlig og professionelt.

Jeg kan lave den færdig på 5-7 dage.

Du kan kontakte mig her over amino eller på mail: Alexanderblom195@gmail.com

Jeg håber jeg høre fra dig.


Mvh

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 515
Fra  www.Andiie.dk Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Finn,

Jeg vil meget gerne være behjælpelig med denne opgave. Du må meget gerne tage et kig på www.Andiie.dk hvor du kan se nogle af mine tidligere opgaver og generelt få mere information om hvad jeg kan tilbyde af webshop løsninger. Skulle det fange din interesse eller har du spørgsmål er du mere end velkommen til at kontakte mig på andreas (a) andiie.dk

Med venlig hilsen

Andreas 

Andiie.dk - Billig professionel webshop opsætning, priser fra kun 1.995 DKK!

Tilmeldt 19. Jan 18
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 08:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ville bruge Wordpress til hjemmesiden og magento til webshoppen, det vil helt klart give dig det bedste setup.

Som altid kan videreudvikles da begge er open source CMS

 tilbyder Hjemmeside , SEO Services  , Design og Branding 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)