Tja, indtil videre er det jo PostDKs eget problem. De kunne jo levere pakker om aftenen eller udvide deres postbutikker.
Ikke helt enig.
Når Post Danmark lukker posthuse og henviser os erhverskunder til postkiosker hvor vores daglige pakker skal slås om pladsen med vin og tobak, er det i høj grad mit problem. Pakker som afleveres i postkiosker skannes ikke ind før de ankommer til Taulov og det betyder, at fra du afleverer din pakke i postkiosken indtil den er skannet ind mange timer senere, er den i "ingenmandsland", så hvis den forsvinder fra sin plads på gulvet foran colakøleskabet i kiosken, giver det en masse administrativt bøvl, før en erstatning kan udbetales.
Jeg er klar over, at man kan få en kvittering på, at man har afleveret X antal pakker, men risikoen for at pakken forsvinder fra kiosken er langt større end hvis den blev afleveret på et posthus og skannet direkte ind.
Har selv klaget et utal af gange overfor Post Danmark, men deres overlegne holdning er, at det kan (læs: vil) de ikke gøre videre ved.
De er endda så frække at formulere sig med sætningen "Din pakke er ikke modtaget af Post Danmark" såfremt den forsvinder undervejs fra postkiosken til taulov.
Jeg ser bestemt fremtil, at vi er så store, at der bliver økonomi i at Post Danmark henter pakkerne hos os i stedet.