Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Internethandel giver posthuse pladsproblemer

Side 3 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Canada
Tilmeldt 5. Oct 07
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for bidraget til den uendelige historie om Post Danmarks fortræffeligheder.

Sjovt du nævner det med at pakker til erhverv er billigere end til privat, for det er desværre blot en tilsnigelse af sandheden når pakken skal til udlandet.

Forleden sendte jeg en pakke til Færøerne med posten og da jeg oprettede forsendelsen i Pan Nordic online systemet, glemte jeg at vælge "Carry On Home Shopping" så den blev sendt som "default" dvs. "Carry On Business". Desværre for mig er prissætningen for udenlandske business pakker omvendt propertional med min forståelse for samme, så I stedet for at blive opkrævet 182 kr. lød regningen på hele 386 kr.

Et enkelt lille kryds gjorde forskellen. Pakken var den samme, afsenderen var den samme, modtageren var den samme. Kun placeringen af en "bullet" i online-formen gjorde forskellen.

Om pakken er blevet opvartet anderledes på business-class undervejs end hvis den havde ligget nede bagi flyveren sammen med de andre HomeShopping pakker har jeg svært ved at vide, men jeg kan da kun håbe på at den har nydt turen.

Jeg fandt det ikke ulejligheden værd at klage til Post Danmark for jeg havde jo helt selv valgt den forkerte løsning.

LarsQ.

Side 3 ud af 3 (21 indlæg)