Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Uvildig vurdering af koncept, lodtrækning blandt besvarelser hvis produktet realiseres (Nu i kort form)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 1. Nov 12
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg giver dette et sidste skud, nu I kort form efter god kommentar fra Morten Nielsen / Mr. A I forhold til mit første forsøg

-

Jeg er meget interesseret i en uvildig vurdering af mit koncept, da jeg snart står på grænsen til at smide de første penge i en prototype.

-

Jeg har fået vurderet ideen af venner / familie med meget positiv feedback, men det er meget svært at lokke så meget som et kritisk ord over deres læber. Så det kunne være behjælpeligt hvis nogle herinde fra ville give et par ord med på vejen?

-

Yderligere hvordan sikre jeg mig ved at sende dette materiale til eventuelt interesserede? Er det nok at lave et stort "dette dokument og den indhold ejes af René M. Christensen, kontaktoplysninger etc"

Tænker det bliver "overkill" at skulle lave NDA'er... 

Går ud fra jeg er mere eller mindre beskyttet af de 2 års design ejerskab / rettighed man har pr automatik?

-

Kort Beskrivelse af koncept:

Tumle legetøj der kan benyttes af aldersgruppen 0-6(8) år fra stimulering af sanser hos de mindste til motorisk udfordring af de større.

-

Ønsket målgruppe for denne undersøgelse:

Alle der har forbindelse til børn i alderen 0-8 år

Nysgerrig Amino bruger der gerne vil give sin mening med :)

-

Falder du under ovenstående og tænker du gerne vil give lidt feedback så send mig en PM med din mail adresse, så sender jeg en pdf med illustration / nærmere beskrivelse af mit koncept samt et kort spørgeskema du bedes sende retur. Det sendte materiale skal selvfølgelig holdes fortroligt og må ikke videredistribueres på nogen måde.

-

Alle svar vil blive holdt fortrolige og anonymiseret

-

Som bonus:

Hvis det viser sig at være en god ide og jeg får det realiseret trækker jeg lod blandt svarene og kvitterer med et eksemplar frit leveret til en adresse i Danmark :)

 

 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)