Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Krystalglas producent/grossist & glaspuster

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Aug 15
Indlæg ialt: 16
Fra  Keeperz ApS Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle,

Jeg arbejder i øjeblikket på et projekt vedrørende en eksklusiv krystalglas serie.Serien indeholder vinglas, champagneglas, martiniglas m.m. Glassene er en kombination af flere elementer blandt andet sølv og rustfrit stål.

Jeg ønsker at få produceret glassene i Europa, om muligt Østeuropa, for at opnå den bedst mulige pris.
I den forbindelse er jeg på jagt efter en mulig producent/grossist af krystalglas i høj kvalitet til gode priser. Jeg forventer i første ordre at aftage omkring 1000 stk., blandet, som en test. Det er i realiteten kun selve "bægre/koppen" på glasset jeg har brug for. Hvis det evt. er muligt at producere det separat ville det være den bedste løsning.

Ligeledes er jeg på udkig efter en glaspuster eller en som er rigtig god til at arbejde/slibe/polere glas. Denne person vil ligeledes være ansvarlig for at få "bægret" tilpasset de øvrige dele og få dem sammensat efter forskrifterne.

Såfremt en skulle ligge inde med kontakter eller brugbar information hører jeg meget gerne fra ham/hende.
På forhånd tak,
Kenneth

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)