Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til kommende webshop af tøj

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. May 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle

Jeg og en veninde er nu gået aktivt ind i sagen om at starte en webshop op og vi sidder og kigger nettet tyndt, men syntes ikke at vi finder så mange leverandører, kan det virkelig passe eller er vi bare for dumme.

Vi ønsker en webshop der stiler mod den unge kvinde og som følger moden. Vi kunne godt tænke os at der både er noget til den stillige , men også til den lidt mere street agtige kvinde. Vi har kigget lidt på webshoppen americandream.dk og er helt vilde med deres stil og tænker lidt i den retning. Vi kan se at de bruger indkøbere, er det nødvendigt til at starte med? Vi elsker blonder, bare skuldre, jumpsuits, fede jeans, cardingans og hvad der ellers hitter for tiden.

Vi tager imod alle gode råd og fif.

Jeg vil dog lige påpege at vi starter i det små, så vi er ikke interesseret i at købe et kæmpe varelager hjem, da vi gerne vil have en kundeportefølje før vi tænker i de baner.

Glæder mig til at høre fra jer.

Hilsen Camilla

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Camilla 

Måske skulle I overveje at benytte jer af dropshipping til en start? Så kan I eventuelt slippe for varerlageret, samtidig med at I kan få lidt ekstra varer på hylderne på jeres webshop :-) 

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Camilla

Prøv at tage fat i http://www.enterprise-europe.dk/ - det er en slags "datingportal" for kunder & leverandører i europa mm. Hvis du tager kontakt og fortæller dem hvad det er I søger, kan de muligvis sætte jer i kontakt med nogle potentielle leverandører.

Og som Simon er inde på, så er det måske en god idé at kigge efter nogle Dropshipping aftaler, så i slipper for alt det der med lager.

Hvis i er nye på dette område, så vil jeg også anbefale jer at tage kontakt til en der kan hjælpe godt igang med jeres Shop, der er en del ting i skal være opmærksomme på, og det er et marked hvor der er stor konkurrence - det koster selvfølgelig lidt, men det er en rigtig god investering.

Anyway, Held og lykke med projektet

//Morten

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)