Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hæve penge når varen er afsendt i praksis

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Sep 14
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa! 

Jeg kan forstå, at man i henhold til markedsføringsloven §1 om god markedsføringsskik først må hæve pengene fra kunden, når varen er blevet afsendt. 

Men hvordan gør man det helt praktisk, når man driver en webshop, som bliver hostet fra f.eks. Wix? 

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 303
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lukas,

Ja det er korrekt. Vi udviklet primært webshops i WooCommerce systemet. Det fungerer på den måde, at kunden afgiver en ordre og indtaster sine betalingsinformationer. Dernæst modtager webshopsejeren en mail omkring ny ordre. Så afsendes produktet. Beløbet på ordren ligger klar til at blive "capture". Når ordren er afsendt klikkes der så på "Gennemført" eller "Capture", hvor efter pengene der har lagt klar bliver trukket. På den måde, kan man altså også refundere et beløb såfremt der opstår fejl.

Fra Munkebo
Tilmeldt 26. Nov 12
Indlæg ialt: 421
Fra  Ansico Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det fungerer ofte ved at det shoppingsystem man anvender er integreret med betalingsterminalen, så pengene trækkes automatisk, når ordren ændrer status til afsendt.

IT-blogger.dk - en blog om IT-support, udvikling af websider, CMS, SEO og online marketing

Tilmeldt 17. Sep 14
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved I om dette er muligt med Wix? 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

LukasMendez:

Ved I om dette er muligt med Wix? 

Undskyld at jeg måske pointere det åbenlyse her ... men ring til dem og spørg? Det mest oplagte er sku da at stille den slags simple spørgsmål der hvor du har købt din løsning!

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

LukasMendez:

Jeg kan forstå, at man i henhold til markedsføringsloven §1 om god markedsføringsskik først må hæve pengene fra kunden, når varen er blevet afsendt. 

Markedsføringsloven har intet med hævning af penge på et kreditkort at gøre...

Det er Visa/Mastercards/Dankortets/andre korts betingelser, som siger, at du først må hæve pengene, når varen er afsendt.

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)