Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Seriøs investor søges omgående

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 17. Feb 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

De sidste 10 mdr. har min kollega og jeg arbejdet intensivt på at skabe, fremtidens virtuelle markedsføringskoncept.

Utrolig mange relationer til store erhvervs aktører i detailleddet, er skabt i den periode. Der er udfærdiget en komplet forretningsplan for konceptet, der indeholder alt fra teknologisk platform til detaljerede markedsføringsstrategier.
 
Konceptet er blevet præmieret 2 gange, den ene var i forbindelse med Venturecup.dk´s første fase.
 
Vi er nu endelig nået til det punkt hvor vi skal søge seriøs investorkapital (4 mio kr.).
Vi har kontakt til business angels samt ventureselskaber. Jeg faldt dog over dette site og prøver lykken, det kunne jo være at den perfekte investor med eventyrlyst, brancheerfaring (IT/marketing/detail), er at finde herinde? Det er ikke smart at udelukke nogle financierings muligheder.
 
Et andet væsentligt krav vi har til investor er at kemien imellem os passer. Derfor ligger jeg herved op til at investor meget gerne må kontakte os, med en ultrakort præsentation af sig selv, der indikerer hvad det var der triggede interessen for denne mulige investering. Derefter vil du modtage nærmere info omkring konceptet.
 
Måden hvorpå i kan komme i kontakt med os er ved at indtaste e.mail i jeres besvarelse af dette indlæg.
 
Mange innovative hilsener
 
ps. det er med fuldt overlæg at der ikke er nogle direkte kontaktoplysninger, årsagen hertil er et ønske om at forblive ukendte for alle andre end seriøst interesserede.
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Dijam

Velkommen til :-)
Der er flere engle her på Amino, så penge er bestemt muligt at få. Men du skal lukke mere op for posen. Det er dem der har pengene der har grisen og dig der skal købe den. Ved at være alt for tilknappet, så får du aldrig en krone. Fortæl lidt mere om hvad i laver og skriv en hotmail adresse etc. der kan skrives til, i får ikke en investor til at skrive sin email adresse her.

Dbh Martin
Fra København
Tilmeldt 17. Feb 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Først skal du have ros for at have startet dette site op, kanon god ide at man som den "fødte" iværksætter kan dele sine tanker med ligesindede.
 
Jeg kan se at der på blot 24 timer har været forholdsvis mange inde og læse min tråd. Det er positivt at se. Dog også lidt kedeligt at opleve at der ingen indlæg er forekommet endnu?
 
Hvis jeg skal lukke lidt op for posen så kan jeg fortælle at der blandt de involverede parter figurerer aktører som:
 
TDC, Telia, Sonofon, Steen & Strøm gruppen, Bestseller, ICcompanys, Stadium, Danske handelsstandsforeninger
 
Vi har igennem samtaler med disse aktører opdaget en enorm interesse for konceptet. Overfor teleudbydere fungerer vi som content leverandører, hvilket vil genere længe ønsket GPRS trafik på deres netværk. "nu hvor deres egne wap portaler fejler".
 
Overfor Detail leddet vil vi fungere som medieudbydere. Vi har formået at trække bannerannonce konceptet ned på gadeplan via mobilen.
 
Konceptet er simpelt at implementere i udlandet da det er virtuelt.
 
Rent teknologisk så kan alle med lidt kyndig erfaring kopiere konceptet. Det er dog ikke via teknologien vi ønsker at beskytte konceptet men via stærke relationer aktørerne imellem. Sagt lige ud "enhver idiot kan lave softwaren, man ikke alle kan spinde guld på det".
 
Jeg håber at dette kan vække lidt mere interesse hos en mulig investor. Vi er to unge iværksættere med blod på tanden, og en meget resultatorienteret og praktisk tankegang, der bare venter på at ramle ind i den rette investor, der måske selv har været i den samme situation engang...
 
 
Vi ser frem til at høre fra jer
 
Mange innovative hilsener
 
 
Ps. Desuden er vi også ude efter erfaring(gråt guld), til bestyrelsesposter i virksomheden.
 
 
Fra København
Tilmeldt 17. Feb 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg haft mulighed for at snuse lidt rundt på sitet, og kan dermed se at det er et meget bredspektret forum af iværksættere. Det er alt fra folkeskole elever til tunge Ph.d''er

Så er det måske meget passende at pointere, overfor eventuel investor hvilken uddannelsesmæssig situation jeg selv står i.
 
Jeg er studerende ved en Handels & Ingeniørhøjskole, studerer til Business development engineer, www.businessdevelopmentengineer.dk.
Uddannelsen er for nyligt blevet benchmarket, af Erhvervs og selskabsstyrelsen over for Bl.a Harvard university, CBS og andre videregående uddannelsesinstitutioner verden over.
 
Det blev til en meget flot 2. plads, kun overgået af Babson college i USA, der virkelig gør meget for at fremme iværksætteri i samarbejde med erhvervslivet.
 
Både min kollega og jeg har meget utradtionelt i skolen historie, fået dispensation for at springe hele 2 semestre over i studieforløbet, for at føre vores drøm ud i livet, via et semester der passer som hånd i handske med det vi netop har gang i nu. Det blev besluttet efter vi havde præsenteret konceptet for ledelsen.
 
Blot en update :)
Tilmeldt 17. Nov 05
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dijam

Prøv lige at kikke på www.mmsbureau.com

Er vi ikke i samme branche? Vi havde hørt en fugl synge, men vi kunne ikke finde den! Vi har også talt med Steen & Strøm og alle de andre.

Måske er jeg helt forkert på den, men skal de 4 mio ikke gå til at opbygge og dernæst udbygge jeres egen gateway?
MMSbureauet fik udviklet sin egen software, som vi kan koble på en eksisterende gateway, uafhængigt af landegrænser. For som du skriver i dit indlæg, er det ikke softwaren, men selve kunden der giver vores type virksomhed en  reel værdi.

Derfor valgte vi, at outsource hele gateway delen, så vi bare kunne komme derud af og koncentrere os om at få kunder.

Vi havde vores Danmarks præmiere i DERES i Onsdags og mange vil følge efter, så market er endeligt sparket ind.

Jeg ved ikke, om jeg har skudt helt ved siden af, men hvis jeg ikke har, er du mere end velkommen til at kontakte mig, hvis du har nogle spørgsmål vedr. vores setup.
 
Fra København
Tilmeldt 27. Dec 05
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej, Dijam

Man får normalt ikke 4 mio. ved at kaste en tekst ud i et forum uden at det indeholder en beskrivelse, der gør folk i stand til at se forskellen mellem jeres projekt og alle de projekter, hvor folk drømmer et projekt der ikke fungerer i praksis.

Det er meget fint at I har nogle gode partnere, men du skal enten fortælle om konceptet så detaljeret, at vi forstår præcist hvad ideen er, eller også skal du fortælle om nogen, der er troværdige og har committet sig til at skaffe jer en omsætning.

Hvis du ikke kan det, så bør I fortsætte med metoden personlige kontakter.
Fra København
Tilmeldt 17. Feb 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse

Årsagen til at der er limitations på den konceptbeskrivelse, der er er at finde her på amino skyldes ganske simpelt et ønske om at holde kernekonceptet hemmeligt.
 
Den skrevne tekst på Amino er kun til for at skabe en overordnet interesse for konceptet. Desuden er Amino jo ikke det eneste sted man kan søge investorkapital...
 
Hvis en seriøs investor vil høre mere omkring konceptet, er vedkommende mere end velkommen til at tage kontakt til os. Så kører informationsmaskineriet helt af sig selv, vi sender uddybende materiale (uddrag af forretningsplanen) derefter vil vi gerne mødes for at kunne præsentere vores demoer, forretningsforbindelser osv.
 
Jeg sætter langt mere pris på denne kontaktform, fremfor at jeg kommer med en 100% uddybende konceptbeskrivelse på et iværksætterforum på nettet.
 
DBH
 
Dijam
 
 
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)