Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor bør Telemarketing være en vigtig ressource i din virksomhed?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Ølstykke
Tilmeldt 27. Feb 15
Indlæg ialt: 93
Fra  Phoner2support - Mødebooking, Telesalg & Salgstræning Rindom & Co. Consulting ApS Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor bør Telemarketing være en vigtig ressource i din virksomhed?

På vores nutidens konkurrenceprægede marked er det altafgørende for dig som iværksætters fortsatte succes, at du opbygger loyaliteten og kundebevarelse inden for din eksisterende kundebase, mens du proaktivt identificerer og forfølger nye salgsmuligheder, jeg mener og tro på at den personlige kontakt vil og er den mest effektive salgstilgang.

En godt forberedt og styret telemarketingkampagne kan resultere i et større udbytte, som giver dig et grundlag af nye kunder eller analysedata, der vil være værdifuldt for din virksomhed måske i årevis.

Jeg prøver med få ord, at gå lidt i detaljerne med hvordan du med succes kan bruge telemarketing som dit kommunikationsværktøj!

Hvad er telemarketing og hvorfor er det vigtigt for dig?

Telemarketing beskriver bla. den proces, hvor der skabes/genereres nye forretningsmuligheder med kunder og potentielle kunder via telefonen. Det kan være en af de mest effektive måder, hvorpå du kan indsamle, opdater oplysninger og få en øjeblikkelig reaktion på de oplysninger du måtte ønske.

På det dybeste niveau kan du indgående drøfte forretningsbehov med en måske kommende kunde eller samarbejdspartner.

Du kan også vælge at køre en telemarketingkampagne ved hjælp af et eksternt telemarketingbureau såsom min egen virksomhed Phoner2support ApS.

Gode telemarketingbureauer kan generere positive svarprocenter – især når markedsføringen målrettes mod en meget specifik målgruppe, omkostningerne i den forbindelse kan være høje – men se det som en investering du ikke kan være foruden!

Nøglen til succes er at indse, at telemarketing er en meget specialiseret kompetence. Nogle virksomheder investerer i at skabe deres egen interne telemarketingafdeling og ansætter engagerede fagfolk til at lede et team af phonere. Telemarketingopgaverne overdrages dog i nogle tilfælde internt, så den udføres med begrænsede og nogle gange uhensigtsmæssige ressourcer.

Eksempel; bruges højt betalte medarbejdere til at samle indledende kundeemner, eller den anden ekstrem, hvor en uerfaren medarbejder som f.eks. en kontorassistent bliver bedt om tage sig af telemarketingopkald ud over vedkommendes andre arbejdsopgaver.

Fordelene ved telemarketing er mange og jeg kunne uden tvivl forsætte min ”Sælgerstrøm” med gode argumenter, men en godt, planlagt og veludført telemarketingkampagne kan være meget omkostningseffektiv og den direkte vej til at du skaber vækst i din virksomhed og derved skaber mere overskud på bundlinjen!

Med venlig hilsen

Jannich Rindom

Mødebooking,telesalg og salgstræning

www.phoner2support.dk 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)